تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۴۴۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمایت دوباره نماینده ولی فقیه در خوزستان از تولیدات استان
یکی از محصولات استراتژیک این استان که در سطح وسیعی کشت می‌شود ذرت است که در عین حال سالانه هزاران تن از این محصول از خارج وارد کشور می‌شود. اگر از کشاورزان ذرت کار حمایت شود و همه اراضی مستعد این محصول زیر کشت رود، نیاز ما به خارج قطع خواهد شد و لازمه تحقق این امر، حمایت مسئولان امر کشاورزی و همت جهاد گونه کشاورزان زحمتکش است
 نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: با وجود ارتش و قوای نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران، اما هیچ قدرتی تاب و توان مقابله و مقاومت در برابر بسیج مردمی را ندارد.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) با تبریک هفته بسیج، آن را نعمتی بزرگ از سوی خدا به نظام و انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: بسیجیان رهرو راه مولایشان امام حسین (ع) بودند و در راه اهداف مقدس خود، از جان گذشتگی بسیار کردند.

وی افزود: یکی از آرزوهای امام راحل ابن بود که بسیج، بسیج جهان اسلام باشد و امروز به لطف خدا فریاد رسای جوانان انقلابی مصر و دیگر کشورهای اسلامی برخاسته و مرگ بر اسرائیل آن‌ها در سرتاسر مصر طنین انداز شده است.

خطیب جمعه اهواز تصریح کرد: بسیج قهرمان و دلاور که در ایران داریم، باید در مصر، تونس و دیگر کشورهای بیداری اسلامی تشکیل شود و نخستین نتیجه و حاصل آن وجود جوانان بسیجی انقلابی و قدرتمندی خواهد بود که در جان در طبق اخلاص گذاشته و می‌خواهند در راه اسلام ناب محمدی جان خود را فدا کنند.

موسوی جزایری افزود: این نیروهای انقلابی که به نام مقاومت در فلسطین و لبنان هم شهید می‌شوند و هم از دشمن انتقام می‌گیرند و همه دسته‌ها و گروه‌های رزمی و انقلابی آن‌ها بسیجیان جهان اسلام‌اند و آرزوی امام راحل برای تشکیل بسیج جهانی در حال تحقق است.

وی با اشاره به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و تحرکات خوب مقاومت اسلامی که منجر به عقب نشینی این رژیم شد، اظهار داشت: موشک‌های دوربرد مقاومت در غزه خواب راحت اسرائیل را به کابوسی وحشتناک تبدیل کرده و در حال عقب نشینی از سرزمین‌های اشغالی است.

امام جمعه اهواز در بخشی دیگر از سخنان خود به استعدادهای خوزستان در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: یکی از محصولات استراتژیک این استان که در سطح وسیعی کشت می‌شود ذرت است که در عین حال سالانه هزاران تن از این محصول از خارج وارد کشور می‌شود.

موسوی جزایری تصریح کرد: اگر از کشاورزان ذرت کار حمایت شود و همه اراضی مستعد این محصول زیر کشت رود، نیاز ما به خارج قطع خواهد شد و لازمه تحقق این امر، حمایت مسئولان امر کشاورزی و همت جهاد گونه کشاورزان زحمتکش است.

وی از مسئولان خواست با اتخاذ تصمیم‌ها و سیاست‌های درست در حمایت از بخش کشاورزی بیش از گذشته تلاش کنند تا ضمن خودکفایی و بی‌نیازی به محصولات کشاورزی خارجی، زمینه اشتغال جوانان روستا‌ها نیز فراهم شود.

خطیب جمعه اهواز تاکید کرد: هر کس هرچه می‌تواند باید هر کمکی و خدمتی به کشور کند تا ما را از خارج بی‌نیاز کند، و این از اوجب واجبات شرعیه است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار