تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۲۴۵۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جدایی آرش افشین و بختیار رحمانی از فولاد
سرمربی فولاد خوزستان گفت: دو بازیکن از فولاد خوزستان جدا خواهند شد و برای رفتن این دو بازیکن هیچ اعتراضی ندارم.

حسین فرکی عصر امروز در نشست خبری سرمربی فولاد خوزستان با اصحاب رسانه اظهار داشت: دو بازیکن به نام‌های آرش افشین و بختیار رحمانی از تیم فولاد خوزستان به دلیل داشتن پیشنهادهای جدید از خارج از کشور جدا می‌شوند و با رفتن این دو بازیکن مخالفتی ندارم.

وی افزود: بازیکن باید سیر صعودی خود را حفظ کند و اگر شرایطی برای بازی در لیگ‌های خارج از کشور را داشته باشد باید به وی کمک کرد تا به شرایط بهتر خود برسد و در این باره با توجه به اینکه به پیشرفت بازیکنان اعتقاد دارم و علی‌رغم اینکه این دو بازیکن از بازیکنان بسیار خوب فولاد خوزستان هستند ولی با رفتن آنها در نیم فصل مخالفتی ندارم.

فرکی با اشاره به اینکه به دنبال جذب بازیکن هستیم، تاکید کرد: مدیران باشگاه برای جذب بازیکن جدید برای تیم فولاد خوزستان تلاش زیادی کردند و در این باره نیز در حال رایزنی با برخی گزینه‌ها هستند.

*فولاد در مقابل تراکتورسازی می‌درخشد

سرمربی فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد خوزستان تمرینات فشرده صبح و بعد از ظهری را پشت سر گذاشته است و برای مقابله با تراکتورسازی آمادگی کامل دارد.

فرکی خاطر نشان کرد: فولاد خوزستان برای مقابله با تراکتورسازی برنامه‌ریزی کرده است و در این باره تلاش می‌کند تا برد خانگی مقابل تراکتورسازی را به افتخاراتش در خانه بیفزاید.

وی تاکید کرد: حامیان فولاد خوزستان باید در این بازی سخت به یاری تیم بیایند و در این باره تقاضا داریم تا حضوری پررنگ در ورزشگاه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان در شرایط کنونی با 20 امتیاز در رده هشتم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار