تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۲۴۵۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توقف توسعه راه های روستايی باغملک!
مدير اداره راه و شهرسازي باغملك گفت: زيرسازي و آسفالت 5 كيلومتر جاده روستايي كه پروژه آن مربوط به سال 90 بوده در 6 ماه نخست امسال انجام شد.

ابراهيم شيخ  اظهاركرد: باتوجه به فصل بارندگي، اكيپ زمستاني اين منطقه فعال شده و تمهيدات لازم براي اين منطقه در نظر گرفته شده است. طي جلسات برگزار شده شيفت‌ها به‌طور دقيق مشخص شده‌اند و افراد به طور 24 ساعته آماده فعاليت مي‌باشند.
وي افزود: با توجه به تنوع و تعداد روستاها و كوهستاني بودن منطقه نياز به ماشين‌آلات راهداري به چشم مي‌خورد تا در زمان بارندگي بتواند مسيرهاي روستايي را باز و از بسته شدن راه جلوگيري كند.
مدير اداره راه و شهرسازي باغملك عنوان‌كرد: مشكلات ما نيز به عدم تخصيص اعتبارات لازم مربوط مي‌شود، به طوري كه اعتبارات سال 91 به عنوان اعتبارات پرداخت نشده سال قبل تخصيص يافت و اعتباري براي مسير شكافي، احداث جاده، به‌سازي و آسفالت براي راه‌هاي روستايي طي سال جاري اختصاص داده نشده است.
شيخ ادامه‌داد: مشكل تخصيص اعتبارات باعث شده هيچ‌گونه فعاليتي جهت توسعه راه‌هاي روستايي شامل تعمير و نگهداري راه‌هاي ساخته شده انجام نشود.
وي تصريح‌كرد: به دليل عدم تخصيص اعتبار هم‌اكنون پروژه‌اي در دست اقدام نداريم و سعي ما بر اين است كه با تامين اعتبار، پروژه‌ها را فعال و بدهي‌هاي پيمانكاران را پرداخت كنيم.
مدير اداره راه و شهرسازي باغملك در پايان گفت: كار آسفالت جاده‌هاي آب‌گرمك، سردوراب، دره‌تنگار، چشم گرگي، بلقاب، جاده آنتني‌هاي سردره واجل و آنتي‌هاي قلعه‌تل نيز كه مربوط به سال قبل بوده طي 6 ماه اخير به پايان رسيده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار