تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۲۴۶۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاکید بر تولید پایدار، دانش‌بنیان و اشتغال‌زا

 دکتر عبدعلی ناصری در این دیدار با اشاره به جایگاه صنعت نیشکر در اقتصاد کشور، امسال را بسیار مهم و حساس ارزیابی کرد و از همه همکاران خواست در این سال با تمام قوا در جهت دستیابی به اهداف و برنامه های شرکت تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امروز دوشنبه (8 فروردین ماه) به همراه جمعی از مدیران این مجموعه، با حضور در شرکت خمیرمایه و الکل رازی، به دیدار نوروزی مدیران و کارکنان بزرگترین واحد تولیدی الکل کشور رفت.
 به گزارش خوزنیوز و به نقل از  روابط عمومی این شرکت ، دکتر عبدعلی ناصری در این دیدار با اشاره به جایگاه صنعت نیشکر در اقتصاد کشور، امسال را بسیار مهم و حساس ارزیابی کرد و از همه همکاران خواست در این سال با تمام قوا در جهت دستیابی به اهداف و برنامه های شرکت تلاش کنند.
وی تاکید کرد، همه باید بیش از سال گذشته در اجرایی‌کردن منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال؛ «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» تلاش کرده و در این مسیر گام بردارند.
وی در پایان از تلاش‌های چشمگیر و خدمات شبانه‌روزی همکاران شرکت خمیرمایه و الکل رازی جهت تحقق اهداف و برنامه‌های سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.
همچنین در این دیدار مهندس شهرام فرحمند مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی نیز با تبریک این ایام به مدیرعامل توسعه نیشکر و هیئت همراه، تاکید کرد، در سال جدید همان‌طور که در سال قبل دستاوردهای بزرگی در این مجموعه رقم خورد، خبرهای خوب و امیدبخش دیگری را در زمینه دانش و ایجاد اشتغال شاهد باشیم.
مدیران واحدهای مختلف در این دید و بازدید نیز با تبریک سال نو به مدیران شرکت، دیدگاه‌های خود را بیان کردند.


مدیرعامل توسعه نیشکر از روند احداث پروژه تغلیظ ویناس الکل رازی بازدید کرد
 
دکتر عبدعلی ناصری، در این بازدید با اشاره به پیشرفت اجرایی مناسب این پروژه و رو به اتمام بودن آن تاکید کرد که اجرای این پروژه در زمینی به مساحت یک هکتار در راستای تحقق دغدغه‌ها و تعهدات محیط‌زیستی شرکت رازی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آخرین روند احداث پروژه تغلیظ ویناس به روش تبخیر مصنوعی در شرکت خمیرمایه و الکل رازی به عنوان یک پروژه سبز دوستدار محیط‌زیست و مبتنی بر اقتصاد دانش‌بنیان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر عبدعلی ناصری امروز سه‌شنبه (9 فرودین ماه)، در این بازدید با اشاره به پیشرفت اجرایی مناسب این پروژه و رو به اتمام بودن آن تاکید کرد که اجرای این پروژه در زمینی به مساحت یک هکتار در راستای تحقق دغدغه‌ها و تعهدات محیط‌زیستی شرکت رازی صورت می‌گیرد.
وی به دیگر اقدامات شرکت رازی در حوزه محیط زیست اشاره کرد و گفت، پیش از این، با بازيابی و مصرف دی‌اكسيد كربن توليد شده در اين كارخانجات از مصرف سوخت‌های فسيلی يا مواد معدنی برای توليد اين گاز جلوگيری شده و به ميزان قابل توجهی از نشر گازهای گلخانه‌ای و حفظ محيط‌زيست کمک شده است.
مهندس شهرام فرحمند مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی نیز ضمن همراهی دکتر ناصری و مدیران مجموعه نیشکر و اعضای هیئت مدیره شرکت در این بازدید، گزارشی از روند فعالیت این پروژه ارائه داد.
آغاز به کار کارخانه تغلیظ ویناس در شرکت خميرمايه و الكل رازی وابسته به شركت توسعه نيشكر و صنايع جانبی در آینده نزدیک، نقش مهمی در جلوگیری از انتشار بوی پساب کارخانه الکل ایفا می‌کند.
برچسب ها: توسعه نیشکر ، نیشکر
:
:
:
آخرین اخبار