تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۲۴۷۰۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صدور دستورات لازم معاونت عمرانی استانداری در پی اعلام بازگشایی مدارس
استانداری خوزستان در پی اعلام حضوری شدن مدارس در سراسر کشور، دستوراتی را در این خصوص خطاب شهرداران و فرمانداران صادر کرد.
 محمد خانچی با اشاره به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی برای تدابیر لازم جهت مدیریت ترافیک سرویس مدارس در نخستین روز تحصیلی از سال ۱۴۰۱ تاکید ویژه‌ای کرد.

او یادآور شد که با بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور پس از تعطیلات نوروزی و تقارن آن با حلول ماه رمضان بدون شک سفر‌های درون شهری با افزایش قابل ملاحظه‌ای مواجه خواهد شد.

آقای خانچی گفت: به منظور پاسخگویی به موقع و مناسب به تقاضای سفر ایجاد شده و پیشگیری از تراکم ترافیک از همه شهردارن و فرمانداران استان درخواست می‌شود دستورات لازم را در موارد زیر صادر کنند:

۱- شهرداری‌های تابعه نسبت به تقویت ارایه خدمات حمل و نقل عمومی با افزایش تعداد ناوگان و بکارگیری حداکثر ظرفیت موجود و کمکی اقدام نمایند.

۲- در صورت امکان مانند طرح استقبال از مهر، ارایه خدمات رایگان یا تخفیف دار در روز‌های اول به منظور پاسخگویی به تقاضای سفر جدید در دستور کار قرار گیرد.

۳- به منظور ارتقا ایمنی تردد دانش آموزان، ایمن سازی، رفع نواقص علایم عمودی و افقی و آرامسازی سرعت در محدوده مدارس به صورت ویژه مورد تاکید است.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار