تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۴۸۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دو انتصاب جدید در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در احکامی جداگانه، مدیران عامل شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب و شرکت خدمات رفاهي نفت را منصوب کرد
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در احکامی جداگانه، مدیران عامل شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب و شرکت خدمات رفاهي نفت را منصوب کرد.

به گزارش خوزنیوز به نقل از  نفت نا، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در حکمی، مهندس عبدالامیر حویزاوی را به عنوان مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب منصوب کرد.

مهندس حمید بورد در این حکم از تلاش های مهندس پرویز زکی، مدیرعامل پیشین این شرکت، قدردانی کرد.

مهندس حویزاوی پیش از این به عنوان مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مشغول خدمت بوده است.

شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب، یکی از شرکت های تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که در اواخر سال 1382تاسیس شد.

این شرکت، تعمیرات اساسی تأسیسات، تجهیزات و انواع ماشین های فرآیندی بالای 4 هزار اسب بخار از جمله انواع توربین‌های گازی مورد استفاده در صنعت نفت را به عهده دارد.

 

انتصاب مدير عامل شرکت خدمات رفاهي نفت

بر اساس این گزارش، در حکمي دیگر از سوي مديرعامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب، محمد نريميسازاد به عنوان مديرعامل شرکت خدمات رفاهي نفت منصوب شد.

مهندس حميد بورد در اين حکم از زحمات و تلاش هاي احمد جايگران قائدي در طول تصدي اين مسئوليت قدرداني کرد.

نريميسازاد دانش آموخته کارشناسي مديريت بازرگاني است و از سال 1363 تا کنون در مناطق نفت خيز جنوب مشغول فعاليت است.

شرکت خدمات رفاهي نفت يکي از شرکت هاي تابع شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب است که با هدف پشتيباني از عمليات توليد نفت و گاز به منظور برنامه ريزي، اجرا، نظارت و کنترل صحيح انجام عمليات غير صنعتي و ارائه خدمات به موقع و کارآمد و سرعت بخشيدن به خدمات مطلوب براي کارکنان و خانواده هاي آنان انجام وظيفه مي کند.

:
:
:
آخرین اخبار