تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۲۵۰۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتصاب جدید در مسجدسلیمان
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با صدور حکمی مدیر امور فنی این شرکت را منصوب کرد.

به گزارش خوزنیوز، سید کمال موسوی در این حکم با اشاره به بازنشستگی قربانعلی میرقائد مدیر پیشین امور فنی، بهرام برومندفر را به این سمت منصوب کرد.

وی در این حکم با برشمردن وظایفی همچون برنامه ریزی، ساماندهی، هدایت و کنترل فعالیتهای مهندسی تولید به منظور صیانت و بهره برداری بهینه از مخازن نفت و گاز شامل فعالیتهای مهندسی بهره برداری، مهندسی فرآورش نفت و گاز، تعمیر و تکمیل چاه ها مطابق با برنامه ها و خط مشی های کوتاه مدت، دراز مدت و استراتژیک وزارت نفت تاکید کرده است.

موسوی همچنین خواستار آن شد تا هدایت و کنترل برنامه های پیش بینی تولید نفت و گاز و مایعات گازی، هدایت و کنترل پروژه های تاسیسات تزریق گاز در مخازن نفت تحت اختیار و سایر قسمتهای تحت نظر آن مسئولیت با استفاده از توانمندی نیروهای مومن و متخصص به نحو مطلوب صورت گیرد.

بهرام برومند فر مدیر امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دارای 41 سال سابقه کار در صنعت نفت و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی نفت گرایش بهره برداری مخازن است و پیش از این در سمتهای مشاور عملیاتی مدیرعامل و رئیس اداره بهره برداری این شرکت خدمت کرده است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از پنج شرکت بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که به طور میانگین روزانه 145هزار بشکه نفت و 350 میلیون فوت مکعب گاز را در گستره ای به وسعت 27 هزار کیلومتر مربع تولید می کند.
:
:
:
آخرین اخبار