تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۲۵۷۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پيكر "نادر دريابان" در خاك خرمشهر آرام گرفت
پيكر "نادر دريابان"، پژوهشگر و فعال رسانه‌اي حوزه دفاع مقدس امروز در خرمشهر بر دوش مردم تشييع و در بهشت شهداي اين شهرستان به خاك سپرده شد.
 
مراسم تشييع نادر دريابان از ساعت 9 صبح و با حضور اقشار مختلف مردم مسئولان خرمشهر و استان خوزستان از مقابل مسجد جامع آغاز شد و پيكر اين شهيد پس از تشييع بر دوش مردم، در بهشت شهداي خرمشهر در خاك آرميد.
 
در اين مراسم جمعي از مسئولان و نمايندگان خوزستان در مجلس شوراي اسلامي نيز حضور داشتند. عبدالله ثامري، نماينده خرمشهر، دهدشتي، سعدون‌زاده و انصاري، نمايندگان شهرستان آبادان و همچنين عقيلي، مديركل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس خوزستان، نماينده فرهنگي استانداري خوزستان و همچنين جمعي از فرماندهان نيروهاي نظامي و انتظامي در اين مراسم حضور داشتند.
 
مراسم بزرگداشت نادر دريابان فردا (جمعه، 24 آذر از ساعت 9 تا 11 صبح در مسجد جامع خرمشهر برگزار مي‌شود.
 
 نادر دریابان در «عملیات محرم» (1361) به درجه جانبازی نایل آمده بود. او از فعالان رسانه‌ای حوزه دفاع مقدس و خوزستان به‌شمار می‌رفت و با رسانه‌های زیادی در این حوزه همکاری کرد. عکس‌های او از عملیات تفحص پیکرهای شهدا بسیار مورد توجه قرار گرفت. دریابان همچنین مدتی مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر بوده و خدمات بسیاری بویژه در زمان حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس ارایه کرده است.
 
دریابان که از روز 12 آبان‌ماه گذشته به‌دلیل شدت گرفتن عوارض جسمانی در یکی از آسایشگاه‌های تهران بستری شده بود، «ساعت 2» بامداد روز دوشنبه 20 آذر به یاران شهیدش پیوست.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار