تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۲۵۸۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كاسيميرو پس از صعود به دور بعد جام‌حذفي: بازي به بازي اهداف‌مان را پيش مي‌بريم
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پيروزي تيمش برابر نيروي زميني تهران در رقابت‌هاي جام‌حذفي كشور گفت: با اين پيروزي اعتماد به نفس شاگردانم بالا رفته و روحيه آن‌ها بهتر شده است.
 
آلفردو كاسيميرو اظهاركرد: بازي بسيار سختي بود و تيم حريف خوب، جنگنده و دونده بود.
 
وي با بيان اين‌كه تنها مشكل اين مسابقه، زمين بازي بود افزود: ‌ما عادت به بازي كردن در چنين زميني را نداشتيم در حالي كه تيم حريف با آن مشكلي نداشت. شرايط زمين به صورتي بود كه نمي‌شد بازي باكيفيتي را ارايه داد و فقط هر تيمي كه بيشتر مي‌جنگيد و مي‌دويد، مي‌توانست پيروز شود.
 
سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان بيان‌كرد: ‌موقعيت‌هاي خوبي براي گل‌زني داشتيم. البته نيروي زميني نيز چنين فرصت‌هايي را داشت اما درنهايت ما توانستيم مسابقه را با نتيجه 3 بر يك به نفع خود به پايان برسانيم كه اگر منصفانه به بازي نگاه كنيم به نظرم برد ما با اختلاف يك گل، عادلانه‌تر بود.
 
وي در پاسخ به اين سال كه آيا هدف‌شان قهرماني در جام‌حذفي است؟ گفت: در اولين گام هد‌ف‌مان پيروزي برابر نيروي زميني بود كه به آن رسيديم و هدف بعدي ما پيروزي مقابل راه‌آهن است و قصد داريم بازي به بازي اهداف‌مان را پيش ببريم.
 
كاسيميرو درباره تاثير اين برد بر روحيه تيم خاطرنشان‌كرد: باتوجه به اين‌كه تاكنون نفت با هدايت من به پيروزي دست پيدا نكرده بود، اين برد براي ما خوب بود. ما از چند ديدار اخير در ليگ برتر، روند رو به رشدمان را آغاز كرده‌ بوديم و بازي به بازي اين روند قابل احساس بود. ما فقط به يك برد نياز داشتيم تا در روحيه تيم تاثير بگذارد كه خوشبختانه اين اتفاق نيز افتاد.
 
وي در پاسخ به اين سوال كه باتوجه به اين‌كه تاكنون باشگاه اقدامي براي جذب بازيكن نكرده است آيا اين موضوع كار را براي شما در ادامه راه سخت نمي‌كند؟ گفت: صحبت‌هايي درخصوص جذب بازيكن شده است و تا چند روز آينده مذاكرات به پايان مي‌رسد و مشخص مي‌شود چه بازيكن‌هايي به نفت مي‌آيند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار