تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۲۵۹۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
‌شاه‌غریب: حرفی از استعفا نزده‌ام
عضو کمیته فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در روزهای اخیر هیچوقت حرفی از استعفایم از عضویت در کمیته فنی تیم فوتبال صنعت نفت نزده‌ام.

عبدالرضا شاه‌غریب اظهار کرد: شرایطی برای همکاری با تیم فوتبال صنعت نفت داشته که آنها را در 11 بند به خلیل صالحی؛ مدیرعامل باشگاه ارائه دادیم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: دوست نداریم به صورت تشریفاتی در تیم حاضر بوده و هدف اعضای کمیته فنی کمک به تیم فوتبال صنعت نفت است.

این عضو کمیته فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: اگر مشکلی هم وجود داشته باشد با مدیریت باشگاه در میان گذاشته و نیازی به رسانه‌ای کردن موضوع نبوده و تأکید می‌کنم که هیچوقت حرفی از استعفا نزده‌ام.

وی با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال صنعت نفت در حال حاضر احتیاج به آرامش دارد خاطرنشان کرد: نه به عنوان عضوی از کمیته فنی تیم بلکه به عنوان هوادار صنعت نفت این وظیفه را بر خود واجب می‌دانم که اطلاعات و توانایی‌های فنی‌ام را در اختیار تیم شهرم بگذارم.

شاه‌غریب تصریح کرد: امیدوار هستم چه اعضای کمیته فنی و چه کسانی که در رأس امور فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فعالیت می‌کنند هر کدام بتوانند با در دست گرفتن گوشه‌ای از کار در شرایط فعلی کمک حال مجموعه باشند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آخرین مسابقه‌اش در چارچوب مسابقات جام حذفی کشور با نتیجه سه بر یک از سد میزبان خود؛ نیروی زمینی تهران گذشت.

نماینده آبادان در این مسابقات در دور بعدی رقابت‌ها از ساعت 14 روز پنج‌شنبه در خانه با راه‌آهن دیدار می‌کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار