تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۶۰۶۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سامانه پیامک اطلاع رسانی گروهی (+پنل پیامک رایگان)


اطلاع رسانی یک رویداد و اتفاق مهم برای عده ی کمی که می شناسید بسیار آسان است . فقط کافیه تا برای تک تک افرادی که در مخاطبین تان وجود دارد یک متن پیامک اطلاع رسانی اماده کنید و توسط برخی نرم افزار ها و اپلیکیشن ها ، ارسال کنید .

 

اما با افزایش تعداد مخاطبین و سخت گیری اپراتور ها در ارسال پیامک انبوه از سیم کارت شخصی ، سامانه های پیامک اطلاع رسانی این مشکل را حل کرده اند .

سامانه پیامک اطلاع رسانی چیست ؟

سامانه پیامک اطلاع رسانی یک سامانه یکپارچه در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی است که به شما این قابلیت را می دهد تا از طریق روش های مخلفی برای مشتریان و افراد جدید پیامک ارسال کنید .

مثلا می توانید یک منن اطلاع رسانی آماده کنید و به صورت انبوه به لیست شماره های خودتان ارسال کنید .

یا حتی متن خودتان را تبدیل به یک آوای صوتی کنید و سپس شروع به ارسال پیام صوتی انبوه کنید .

تمامی این امکانات در پنل پیامک رایگان سیب اس ام اس قابل اجرا شدن است . در ادامه به معرفی بیشتر آن می پردازیم .

پیامک اطلاع رسانی چیست ؟

پیامک هایی از قبیل پیامک های یادآوری ، پیامک های تبریک تولد ، پیامک های جشنواره ها و تخفیف ها و یا لغو جلسات و کنفرانس تنها نمونه ای از پیامک های اطلاع رسانی هستند .

مثلا ممکن است شما صاحب یک فروشگاه لباس باشید و قصد دارید تغییر مکان بدهید . با ارسال پیامک به کل شهر خودتان و یا مشتریان می توانید اطلاع رسانی کنید .

 

انواع روش ارسال پیامک اطلاع رسانی

ارسال پیامک های اطلاع رسانی افتتاحیه

اگر قصد جابجایی مکان کسب و کار خودتان و یا افتتاح شعبه جدید را دارید ، بهترین راه تبلیغات ارسال پیامک اطلاع رسانی افتاحیه است . از نمونه پیامک اطلاع رسانی افتتاحیه استفاده کنید و یک کمپین تبلیغاتی راه بیندازید .

چرا که نیاز به اینترنت ندارد و می توانید با استفاده از بانک شماره های شهر خودتان ف در سطح شهر تبلیغات داشته باشید .

ارسال پیامک های اطلاع رسانی لغو جلسات

گاهی ممکن است که به دلایل گوناگونی یک جلسه به تاخیر بیفتد یا به طور کلی لغو شود . تماس گرفتن با همه ی افراد در این لحظات بسیار سخت و طاقت فرساست . با استفاده از یک فایل اکسل و تنظیم یک متن اطلاع رسانی ، می توانید در کسری از ثانیه برای همه ی شرکت کنندگان پیامک اطلاع رسانی بفرستید .

ارسال پیامک های اطلاع رسانی صوتی

ارسال پیامک های صوتی از قابلیت جذاب در سامانه سیب اس ام اس است . شما با صدای خودتان یک آوای صوتی ضبط کرده و به صورت یک تماس صتی انبوه ارسال خواهید کرد .

از جمله مزایای این امکان این است که باعث اعتماد سازی بیشتر کاربر ، برندسازی و بازدهی بیشتر پیامک می شود

تصور کنید یک همایش 400 نفره پیش رو دارید . یک روز پیش از برگزاری با آن ها تماس بگیرید و آن ها را شخصا به این همایش دعوت کنید .

البته این ویژگی مختص تمامی کسب و کار ها نیز می باشد . استودیوی آنلاین و گوینده مجازی به شما کمک می کند تا یک آوای صوتی حرفه ای را جهت اطلاع رسانی آماده کنید .

 

هزینه ارسال پیامک اطلاع رسانی و تبلیغاتی چقدر است ؟

همواره قیمت یکی از فاکتور های اساسی در تصمیم گیری است که در این بخش می خواهیم به هزینه ی ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی بپردازیم .

یکی از ارزان ترین روش های تبلیغاتی انبوه ارسال پیامک انبوه است که می تواند به صورت گسترده و با فیلتر های مختلف ارسال شود .

 

از کجا سامانه پیامک اطلاع رسانی گروهی تهیه کنیم ؟

یکی از بهترین سامانه ها جهت ارسال انواع پیامک های اطلاع رسانی ، یادآوری و پیامک های تبلیغاتی ، سامانه پیامکی سیب اس ام اس می باشد .

با ثبت نام در این سامانه می توانید از پنل پیامک رایگان آن استفاده کنید و فقط بابت هر بار ارسال پیامک ، پنل خود را شارژ کنید . درنتیجه نیاز به هزینه ی فعالسازی و یا تمدید سالیانه ندارید و هر تعداد که پیامک لازم داشتید خریداری خواهید کرد .

جهت ثبت نام در سامانه سیب اس ام اس از طریق این مطلب عدد 222 را به 500020600 پیامک کنید و یا از طریق آدرس سایت sibsms.com میتوانید جهت ثبت نام رایگان اقدام کنید .

:
:
:
آخرین اخبار