تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۲۶۰۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهسازی جاده مسجدسليمان-انديكا، نیازمند اعتبار كلان
مدير اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان گفت: به‌سازي جاده مسجدسليمان – انديكا به اعتبار كلاني نياز دارد و بايد جزؤ پروژه‌هاي مديريت ساخت و توسعه وزارت‌خانه قرار گيرد.
علي عيدي‌وندي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه‌خوزستان، اظهاركرد: اعتبار تعيين شده براي اين پروژه 140 ميليارد تومان ست كه تاكنون حدود 3 ميليارد تومان آن تخصيص داده شده است. اين محور 6 كيلومتري مبدا جاده مسجدسليمان – انديكا و شهركرد است و براي به‌سازي بايد مسدود شود.
وي افزود: قرار بود هر سال حدود 40 ميليارد تومان اعتبار به اين پروژه اختصاص يابد تا در مدت 4 سال اين جاده به بهره‌برداري برسد. هم‌اكنون عمليات واگذاري اين طرح به پروژه‌هاي مديريت ساخت و توسعه از طريق فرمانداري و نماينده مديركل استان پيگيري مي‌شود تا در قالب يك پروژه 4 ساله به بهره‌برداري برسد.
مدير راه و شهرسازي مسجدسليمان در ادامه خاطرنشان‌كرد: مسير گذشته جاده مسجدسليمان – انديكا كه مسير دسترسي به سد عباس‌پور بود، از لحاظ هندسي مشكلات بسياري چون كم بودن شعاع قوس‌ها دارد. همچنين اين جاده به تونل و ايمن‌سازي نياز دارد.
عيدي‌وندي تصريح‌كرد: جاده‌ي جديدي به‌طول 60 كيلومتر طراحي و عمليات بازسازي و ايمن‌سازي آن انجام شده و هم‌اكنون در حال اصلاح شعاع قوس‌ها، بازگشايي ميدان ديد و هم‌سطح‌سازي با آسفالت هستيم.
وي افزود: پروژه جاده مسجدسليمان – انديكا از سال‌گذشته شروع و حدود 4 كيلومتر از آن انجام شده است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
0
0
اگه بفکرمردم بودن اولویت داشت وقتی صرفه اقتصادی براشون نداره اعتباری نخواهندداداطمینان داشته باشید محقق نمیشه
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
جاده میانبر اهواز مسجدسلیمان چه شد که اینقدر برایش تبلیغ کردند . شنیدم بکلی متوقف است .
:
:
:
آخرین اخبار