تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۲۶۱۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد از نمایندگان بابت استیضاح عادلانه نیست
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح کردن حق نمایندگان مردم است و انتقاد کردن از نمایندگان بابت این کار عادلانه نیست.

سید حسین دهدشتی  ضمن انتقاد از رویه برخی مسئولان در گله مندی آنان از طرح استیضاح توسط نمایندگان افزود: ما با هیچکس خصومت شخصی نداریم و اگردر جایی استیضاحی صورت می گیرد در راستای احقاق حقوق شهروندان است.

وی اظهار کرد: متاسفانه برخی از افراد حتی از پشت تریبون نماز جمعه، نمایندگان را به دلیل استیضاح فلان وزیر مورد انتقاد قرار می دهند که این موضوع جای بسی تاسف دارد.

دهدشتی تصریح کرد: نمایندگان وظیفه دارند تا با پیگیری دائمی مسائل و گوشزد کردنهای مکرر و در نهایت استیضاح در جهت رفع مشکلات و انجام به موقع تعهدات با وزرا و حتی شخص رئیس جمهور برخورد کنیم.

این نماینده گفت: تنها ابزار نظارتی ما همین مواردی است که قانون در اختیار ما قرار داده و اگر از این ابزار به خوبی استفاده نکنیم، نمیتوانیم نتیجه مطلوب در صیانت از آرای مردم را به دست آوریم.

دهدشتی با اشاره به اینکه مردم و مسئولان خواهان پیگیری مسائل و مشکلات شهر و کشور هستند، یادآور شد: متاسفانه برخی اوقات که در روند پیگیری امور کار به استیضاح کشیده می شود از میان همین مسئولان شهری که خواهان رفع مشکل هستند کسانی سر برآورده و شروع به انتقاد می کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار