تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۶۱۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حلافی برای حفظ حرمت تماشاگران اخراج شد
 مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان این‌که هیچ باشگاهی در نیم فصل بازیکن ستاره خود را از دست نمی‌دهد، گفت: برای حفظ حرمت تماشاگران حلافی را اخراج کردیم.

خلیل صالحی در نشست خبری باشگاه صنعت نفت آبادان که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، کادر فنی و خبرنگاران خبرگزاری‌ها و مطبوعات آبادان برگزار شد، اظهار داشت: سعید حلافی در سال گذشته نیز مشکلات انضباطی عدیده‌‌ای را برای باشگاه ایجاد کرده بود.

وی افزود: بر همین اساس و در سال جاری بندی در قرارداد وی قید شد که در صورت مشاهده بی‌انضباطی از سوی این بازیکن باشگاه می‌تواند به صورت یک‌طرفه قراردادش را فسخ کند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: از آنجا که سرمایه‌‌های اصلی تیم نفت آبادان تماشاگران هستند اهانت به آنها هیچ جایگاهی نداشته و پذیرفتنی نیست.

صالحی تصریح کرد: بر اساس رأی کمیته انضباطی، باشگاه تصمیم به کنار گذاشتن این بازیکن از نفت آبادان کرد.

وی عنوان کرد: این تصمیم به صلاح باشگاه و به‌منظور حفظ حرمت تماشاگران آبادانی از سوی کمیته انضباطی اتخاذ شده است.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه خاطرنشان‌کرد: اختلاف ما با تیم‌های بالای خود که رقابت اصلی ما با آن‌ها برای بقا‌ بوده جبران کار را دشوار کرده اما هدف ما جبران امتیازات از دست رفته در نیم فصل است.

وی در خصوص روند جذب بازیکن در نیم فصل نیز گفت: هیچ باشگاهی حاضر نیست بازیکن خوب و ستاره خود را در نیم فصل از دست بدهد مگر اینکه بازیکن با باشگاه یا کادر فنی مشکل و اختلاف نظر داشته باشد.

صالحی ادامه داد: انتخاب بازیکن در نیم فصل کاری بسیار دشوار بوده و بهترین انتخاب برای جذب بازیکن ابتدای فصل است.

وی گفت: در نیم فصل هیچ ستاره‌ای آزاد نیست و ما از بین بازیکنان موجود دست به انتخاب و جذب بازیکن زده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در پایان گفت: باتوجه به دو پیروزی اخیر در رقابت‌های جام حذفی و به‌ویژه بازی قابل قبول تیم در برابر راه‌آهن، امیدواری‌ و خوش‌بینی وجود دارد که با آمدن بازیکنان جدید و تقویت تیم در نیم فصل دوم نتایج مناسبی را کسب و امتیازات لازم برای بقا در لیگ را به‌دست آوریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار