تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۶۱۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بر اثر سیل اندیمشک
محور ترانزیتی جنوب- تهران خسارت دید
سرپرست فرمانداری اندیمشک گفت:محور ترانزیتی جنوب - تهران در محدوده شهر حسینیه به بیدروبه در اندیمشک بر اثر سیل خسارت دیده است.

خداداد محمدی افزود: جاده مذکور در یک پیچ ترافیکی در 22 کیلومتری اندیمشک بر اثر شدت بارندگی،سیلاب ونفوذ آب،شکاف برداشته و تردد خودروها از این محدوده به کندی و به سختی انجام می شود.



وی افزود: تردد خودروها از این محور ترانزیتی برقرار بوده اما به دلیل نشست و شکاف جاده خطرناک و احتمال وقوع حادثه وجود دارد.

وی اظهار داشت:محور حسینیه - بیدروبه اندیمشک یکی از محورهای اصلی و ترافیکی کشوربوده که باید مسوولان راه و شهرسازی برای جلوگیری از بروز حادثه نسبت به ترمیم و ایمن سازی آن اقدام کنند.

وی افزود: بارش افزون بر 100 میلیمتر باران در 24 ساعت گذشته موجب جاری شدن سیل در اندیمشک و وارد آمدن خسارت به جاده ها ، تاسیسات شهری و مزارع کشاورزی این شهرستان شده است.

سرپرست فرمانداری اندیمشک همچنین برخی خبرها مبنی بر شکسته شدن سیل بند بالارود بر اثر بارندگی و سیلاب را تکذیب کرد و گفت:هنگام وقوع سیل ، سیلاب از طریق کانال های فرعی به بیرون از سیل بند هدایت شده و مانع از وارد آمدن خسارت به آن می شود.

محمدی اضافه کرد: در منطقه کوی نیرو که به طور کلی پایین تر از سطح سایر نقاط شهر است بدلیل بارندگی آب و گل و لای به داخل منازل راه یافت که عملیات پاکسازی این محل در حال انجام است.

وی با اشاره به مشکل آبگرفتگی منطقه کوی نیروی اندیمشک نیز گفت: نفوذ آب به منازل مسکونی اینمنطقه ناشی از عدم رعایت اصول شهرسازی در این منطقه بوده است.

سرپرست فرمانداری اندیمشک افزودبارندگی شدید درساعات اولیه بامداد روز جمعه به مزارع،اراضی کشاورزی ،باغات و دام بخش های مرکزی و الوار گرمسیری ،راههای روستایی،پل کوی نیرو و برخی مناطق شهری خسارت زیادی وارد کرده که میزان خسارت وارده در دست بررسی است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار