تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۶۲۷۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرید زعفران و زرشک قائنات از کشاورز با تضمین 100% کیفیت
اگر نمی‌دانید برای خرید زعفران و زرشک قائنات، چگونه یک فروشگاه اصیل و معتبر پیدا کنید، این پست را حتما بخوانید و سپس با خیال راحت زعفران اصل قائنات و یا زرشک پفکی را سفارش دهید.
 

زعفران و زرشک دو چاشنی غذایی فوق‌العاده ارزشمند در غذاهای ایرانی هستند که رنگ و طعم بسیار دلپذیری به غذا می‌بخشند.

جالب است بدانید شهرستان قائنات واقع در استان خراسان جنوبی بزرگترین تولید کننده زعفران و زرشک جهان است و از این رو با نام پایتخت زعفران و زرشک دنیا شهرت دارد. درواقع باکیفیت‌ترین زعفران و بیشترین زرشک دنیا در این شهرستان کشت و تولید می‌شود.

در ادامه قصد داریم به شما بگوییم که چگونه زرشک و زعفران اصل را مستقیم از کشاورزان و باغداران قاینی تهیه کنید و از اصالت و کیفیت محصول دریافتی مطمئن باشید.

نکات مهم برای خرید زعفران و زرشک باکیفیت چیست؟

زعفران قائنات

احتمالا می‌دانید که زعفران گران‌ترین ادویه جهان است و هر 1000 گرم زعفران در سطح جهان بالاتر از 10 هزار دلار خرید و فروش می‌شود، خصوصا اگر زعفران اصیل شهرستان قائنات باشد که از نظر عیار در بالاترین حد است.

1- ازآنجایی‌که این ادویه بسیار گران‌بهاست، به همین نسبت نیز میزان تقلب در آن زیاد است. چراکه دلالان با تقلب در زعفران، سود بسیار بیشتری را کسب می‌کنند.

پس در گام نخست شما باید بدانید زعفرانی که تهیه می‌کنید، زعفران اصل هست.

برای اینکه در این خصوص مطمئن باشید، هم می‌توانید به فروشندگان و برندهای معتبر مانند سایت باغ ایران، ماه چین، بهرامن و.. مراجعه کنید و هم می‌توانید با مشاهده ویدئو زیر با روش‌های تشخیص زعفران تقلبی آشنا شوید و خودتان زعفران اصل از تقلبی را تشخیص دهید.

2- عیار زعفران در عطر، طعم و خواص آن نقش بسیار مهمی دارد. پس به قول معروف هر گردی، گردو نیست! ترجیحا تا جایی که می‌توانید زعفران اصل قائنات را تهیه کنید که به‌عنوان باکیفیت‌ترین زعفران در سطح جهان شناخته می‌شود.

3- در خصوص زرشک هم باید نکاتی را رعایت کنید مانند این زرشک روغن نخورده باشد، تازه و امسالی باشد و ترجیحا زرشک پفکی باشد. در این خصوص هم می‌توانید فیلم آموزشی زیر که برای نحوه تشخیص زرشک باکیفیت توسط محمد حکیمی نیا، مهندس کشاورزی و مدیر فروشگاه اینترنتی باغ ایران، تهیه شده است را مشاهده نمایید.

همچنین در ویدئو زیر می‌توانید از زبان کشاورز کهنسال و اصیل قائنات بشنوید که کدام نوع زرشک، بهترین نوعِ زرشک برای مصرف خانگی است.

برای اینکه زرشک مرغوب بخرید که تمام ویژگی‌هایی که در فیلم های بالا گفته شد را داشته باشد، کافی است به لینک https://bagheiran.com/products/barberry مراجعه کنید و زرشک درجه یک را مستقیما از قائنات سفارش دهید.

چگونه زرشک و زعفران اصل را از کشاورز بخریم؟

زرشک قائنات

سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌توان مستقیما از کشاورزان زعفران و زرشک تهیه کرد تا از اصالت و کیفیت آن مطمئن باشیم.

در این زمینه پیشنهاد می‌شود به سایت باغ ایران مراجعه کنید، اما چرا؟

  • مرکز این فروشگاه اینترنتی در شهرستان قائنات (پایتخت زعفران و زرشک) است.
  • موسسان این فروشگاه خود کشاورز و زعفران کار هستند.
  • زعفران باغ ایران، مستقیما از مزارع شهرستان قائنات تامین شده و دست اول است.
  • در فروشگاه باغ ایران، زعفران با تضمین 100% اصالت ارائه می‌شود و گارانتی عودت وجه دارد.
  • زرشک موجود در این فروشگاه نیز بهترین زرشک موجود در بازار است که از قائنات تامین می‌شود.
  • انواع مجوزها مانند نماد اعتماد و مجوزهای نظام صنفی کشاورزی و مشخصات برند صفحه درباره ما این فروشگاه اینترنتی درج شده است.

علیرغم اینکه 99% فروشگاه‌های اینترنتی زعفران و زرشک خارج از این شهرستان حضور دارند، باغ ایران مستقیما محصولات خود را از قلب پایتخت زعفران و زرشک جهان ارسال کرده و کیفیت محصولات را 100% تضمین می‌نماید.

این نکات و موارد می‌تواند خیالمان را راحت کند که زعفرانی مرغوب و اصیل را تهیه می‌کنیم.

برای سفارش اینترنتی زعفران اصل شهرستان قاینات، می‌توانید به صفحه خرید آنلاین زعفران در فروشگاه باغ ایران مراجعه نمایید. همچنین در این سایت مقاله‌ها و محتوای مفیدی پیرامون زرشک و زعفران و خواصشان نوشته شده است که خواندن آن‌ها می‌تواند برایتان کاربردی و مفید باشد.

برچسب ها: زرشک ، زعفران
:
:
:
آخرین اخبار