تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۶۲۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:
صنعت نفت شخصیت تیمی خود را پیدا کرده است
دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم فوتبال صنعت نفت با کسب دو پیروزی در جام حذفی نشان داد که شخصیت تیم خود را پیدا کرده است.

حبیب دهقان اظهار کرد: گل دقیقه چهار تیم فوتبال راه آهن که به ناحق وارد دروازه ما شد کار را سخت کرد ولی با تلاش بازیکنان بازی را که باخته بودیم با پیروزی تغییر نتیجه دادیم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: در بین دو نیمه مصاف با راه آهن بازیکنان تیم ما فعل خواستن را صرف کرده و خود من مطمئن بودم که در پایان وقت معمول بازی را برده و کار به ضربات پنالتی نمی‌کشد.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: صنعت نفت با کسب دو پیروزی در جام حذفی نشان داد که شخصیت تیمی خود را پیدا کرده و آماده رویارویی با حریفان در لیگ برتر است.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ما با انگیزه و روحیه بالا به مصاف پرسپولیس رفته و شک نکنید که برای کسب سه امتیاز وارد ورزشگاه آزادی می‌شویم.

وی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت در ادامه راه مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: مطمئن باشید که تیم صنعت نفت در لیگ برتر فوتبال کشور ماندگار می‌شود.

دهقان اضافه کرد: کافیست در چند مسابقه ابتدایی دور برگشت مسابقات امتیازات لازم را کسب کرده تا هم فاصله را با تیم‌های بالای جدول کم کرده و هم از شرایط فعلی به طور کامل خارج بشویم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت 17 و 30 دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی تهران مهمان پرسپولیس است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار