تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۲۶۲۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفت آبادان در لیگ برتر می‌ماند
بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ایمان داریم تیم صنعت نفت آبادان با کسب نتایج مناسب در لیگ برتر می‌ماند.

رضا خالقی‌فر اظهار داشت: بازی سختی را مقابل راه آهن در چارچوب مسابقات جام حذفی کشور پشت سر گذاشتیم ولی مستحق کسب پیروزی بودیم.

وی در همین خصوص ادامه داد: گل دقیقه چهار راه‌آهن که به خاطر اشتباه مسلم داوری به ثمر رسید شرایط را بحرانی کرد اما خوشبختانه تعویض‌های کاسیمیرو سرمربی صنعت نفت و همت بازیکنان نتیجه را به سود ما تغییر داد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تهران در چارچوب هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر گفت.

وی ادامه داد: بازی آسانی را پیش رو نداریم و هر چند کسب سه امتیاز کامل دور از انتظار نیست اما نتیجه مساوی نیز در این مسابقه نتیجه بدی محسوب نمی‌شود.

خالقی‌فر تصریح کرد: ایمان داشته باشید که تیم فوتبال صنعت نفت در ادامه راه مسابقات و با کسب نتایج بهتر در لیگ برتر ماندگار می‌شود.

وی افزود: بعد از بازی مقابل پرسپولیس دو بازی خانگی پیش رو داشته و باید از این فرصت استفاده کرده و با حمایت تماشاگران آبادانی شرایط تیم را بهبود بخشیم.

گفتنی است، نماینده آبادان در لیگ برتر فوتبال کشور در هفته هجدهم مسابقات در ورزشگاه آزادی تهران با پرسپولیس دیدار می‌کند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار