تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۲۶۳۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی داماش گیلان:شرایط جوی و وضعیت زمین بازی تعیین کننده بود
سرمربی داماش گیلان گفت: شرایط جوی و وضعیت زمین بازی در نتیجه آن بسیار تأثیرگذار بود.

حمید درخشان پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود ولی وضعیت هوا و شرایط زمین بازی بسیار در آن تأثیرگذار بود.

وی با اشاره به اینکه در این بازی داماش گیلان خوب ظاهر شد، تأکید کرد: در این بازی تیم داماش گیلان بسیار خوب ظاهر شد و کسب یک امتیاز از تیم فولادی که در بهترین شرایط بازی است نتیجه بسیار خوبی تلقی می‌شود.

درخشان با اشاره به اینکه داماش گیلان خوب بازی کرد، افزود: در شرایط کنونی وضعیت تیم خوب است و اگر بازیکنان جدید وارد تیم شوند بهترین تیم لیگ برتر خواهیم شد.

سرمربی داماش گیلان تأکید کرد: زمین بازی ورزشگاه تختی اهواز اصلی‌ترین عامل مصدومیت‌هاست و باید برای این زمین چاره‌اندیشی شود.

وی با قسم خوردن به قرآن تاکید کرد: عادلانه نیست که تیم داماش از حضور تماشاگران محروم شود و باید در این باره فکری اساسی کرد.

درخشان خاطر نشان کرد: دو تعویض اجباری کردیم که همه برنامه‌های فنی و تاکتیکی داماش را برهم زد و نتیجه‌ای از آن‌ها کسب نشد.

 بازی فولاد خوزستان و داماش گیلان در چارچوب رقابت‌های هفته هجدم لیگ برتر با نتیجه دو بر دو در اهواز به پایان رسید و با این دیدار فولاد خوزستان در رده سوم و داماش در رده 12 جدول رقابت‌ها قرار گرفت.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار