تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۲۶۳۷۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساخت و بازسازی بیش از ۴ هزار قطعه صنعتی در نيروگاه رامين اهواز
سرپرست نیروگاه رامین اهواز از ساخت و بازسازی ۴ هزار و ۳۸۱قطعه صنعتی در این نیروگاه خبر داد.
 محسن حافظی بیرگانی می‌گوید: یکی از اهداف شرکت مدیریت تولید برق اهواز ساخت وتامین قطعات مورد نیاز خود از پتانسیل داخلی است و با تکیه بر تخصص، تجربه و خودباوری پرسنل تلاشگر نیروگاه رامین توانسته ایم چشم انداز روشنی از این رویکرد را به نمایش بگذاریم.

او با اشاره به نقش این قطعات در روند بهره برداری، کاهش زمان تعمیرات و همچنین کاهش هزینه‌ها گفت: یکی از افتخارات این نیروگاه در سال‌های اخیر، حرکت در مسیر خودکفایی، عدم وابستگی و تامین نیاز‌های خود از منابع داخلی است و خدا را شاکریم که توانستیم در این مسیر دستاورد‌های متعددی را کسب نمائیم.

سرپرست نیروگاه رامین اهواز ادامه داد: با ساخت و بازسازی تعداد ۷۱۳ قطعه در آذرماه سال جاری، مجموع تعداد قطعات ساخته و بازسازی شده در این نیروگاه طی ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ به ۴ هزار و ۳۸۱ قطعه رسیده است.

آقای حافظی گفت: ساخت قطعات مورد نیاز واحد‌های نیروگاه بصورت مهندسی معکوس و با رعایت الزامات و استاندارد‌های مربوطه صورت می‌پذیرد و طی سال‌های اخیر نیز با ساخت این قطعات توانستیم بخش عمده‌ای از چالش‌های نیروگاه رامین را دراینخصوص کاهش دهیم.

 استفاده از متریال مستعمل و اسقاطی جهت ساخت قطعات و کاهش محسوس میزان خرید متریال نو، سبب صرفه جویی در هزینه‌های این نیروگاه شده است.

:
:
:
آخرین اخبار