تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۶۳۸۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علی مهدی پور خبر داد ؛ ایجاد 2 شهرک فناوری در خوزستان

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از ایجاد 2 شهرک فناوری در استان خبر داد .

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ، علی مهدی پور ؛ با بیان اینکه ایجاد 2 شهرک فناوری در اهواز و در شمال خوزستان در دستورکار قرار دارد ، گفت : شهرک های فناوری به عنوان یکی از نهادهای اجتماعی مؤثر در امر تجاری سازی و توسعه فناوری و به تبع آن ، توسعه اقتصاد دانش مدار مورد توجه قرار گرفته است .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در ادامه افزود ؛ بر اساس مصوبه دولت ایجاد ۴۰ شهرک فناوری در کشور در مدت پنج سال در دستور کار قرار گرفت که سهم خوزستان ۲ شهرک فناروی است که یکی از این شهرک ها در اهواز و دیگری در شمال خوزستان ایجاد  خواهد شد .

وی تصریح کرد ؛ شهرک های فناوری محیط های مناسب جهت استقرار و حضور حرفه ای کسب و کارهای فناور تولیدی ، واحدهای تحقیق و توسعه صنایع ، مشاورین خبره و مؤسسات پژوهشی و آموزشی است .

لازم به ذکر است ؛ شهرک فناوری مجموعه ای است که ضمن فراهم آوری زیر ساخت مناسب برای استقرار واحدهای فناور تولیدی ، خدماتی و مشاوره ای با گرد آوری و تجمیع اجزای دخیل در توسعه فناوری زمینه ارائه حمایتهای نرم افزاری لازم جهت ایجاد کسب و کارهای تولیدی خرد،کوچک و متوسط مبتنی بر فناوریهای جدید را فراهم آورده و از طرف دیگر با اشاعه فناوریهای جدید در کسب و کارهای تولیدی زمینه ارتقای توان رقابتی و توسعه فعالیتهای آنها را پدید می آورد
:
:
:
آخرین اخبار