تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۳:۰۷
کد خبر: ۲۶۳۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسين ابراهيمي پس از تساوي برابر فولاد: كيفيت بد زمين روي بازي تاثير گذاشت
بازيكن شماره هفت تيم فوتبال داماش گيلان پس از تساوي تيمش برابر فولاد گفت: كيفيت زمين بد بود و اين موضوع روي بازي تاثير گذاشته بود.
 
حسين ابراهيمي  پس از تساوي تيمش برابر فولاد در اهواز اظهاركرد: روي دو غفلت گل خورديم. با اين وجود خيلي زود به بازي برگشتيم و توانستيم يك امتياز از اين بازي به دست بياوريم. به نظرم فولاد نيز باتوجه به عملكردي كه دارد، پتانسيل كسب سهميه  آسيا را دارد.
 
اين بازيكن داماش درباره زمين بازي خاطرنشان‌كرد: درست است كه ما در گيلان هستيم ولي خيلي وقت است كه در زمين گل‌آلود بازي نكرده‌ايم. زميني كه ما در آن بازي و تمرين مي‌كنيم چمن مصنوعي است و با زمين اهواز فرق مي‌كند.
 
وي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه فكر نمي‌كنيد شرايط براي اين بازي در زمين گل‌آلود اهواز مهيا نبود و بازي بايد لغو مي‌شد؟ گفت: شرايط طوري نبود كه بخواهد لغو شود. اگر يادتان باشد فصل گذشته بازي ملوان و ذوب‌آهن در 20 سانتي‌متر آب برگزار شد و مشكلي هم پيش نيامد.
 
ابراهيمي درباره هدف تيم‌شان در پايان رقابت‌هاي ليگ برتر گفت: در ليگ تلاش‌مان اين است كه رتبه يك رقمي را به دست بياوريم و اميدواريم با تلاش بازيكنان به اين خواسته‌ برسيم. تيم ما به دنبال كسب سهميه است.
 
همچنين امين متوسل‌زاده ديگر بازيكن تيم داماش پس از اين بازي در جمع خبرنگاران گفت: بازي عالي بود. فولاد روند رو به رشدي دارد و امروز هم مقابل ما خيلي عالي بازي كرد. در اين ديدار شرايط اصلا به نفع ما نبود چرا كه ما در رشت روي زمين مصنوعي بازي مي‌كنيم و به بازي روي اين زمين با اين شرايط عادت نداريم. درمجموع هر دو تيم خوب بازي كردند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار