تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۲۶۳۹۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی در دهه فجر
گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.
 معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از بهره برداری این پروژه همزمان با دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد تومان خبر داد.

گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی در دهه فجر

صدرالله بهرامی  افزود : به منظور استفاده سرمایه گذاران و کارخانجات مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی  از گاز طبیعی در فرآیند تولید محصولات تولیدی، احداث خط انتقال شبکه گاز به طول حدود ۲۰ کیلومتر از اسفندماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد.

وی ادامه داد: با مشارکت شرکت گاز استان خوزستان، ۷،۵ کیلومتر از این خط انتقال با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تکمیل شده است.

معاون مهندسی و عمران با بیان اینکه فرآیند تکمیل ۱۲ کیلومتر دیگر از این خط انتقال با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان توسط اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان انجام می‌شود، گفت: این پروژه تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که همزمان با ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

صدرالله بهرامی تصریح کرد: این خط انتقال با فشار ۲۵۰ psi به ایستگاه اندازی گیری و تقلیل فشار گاز می‌رسد تا گاز مورد نیاز واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری مستقر در بندر امام خمینی (ره) با فشار ۶۰ psi تامین شود. وی خاطرنشان کرد: ظرفیت موجود شبکه انتقال گاز به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام ۵۰ هزار متر مکعب بر ساعت خواهد بود.

مرجع / صداوسیما
برچسب ها: بندر امام خمینی
:
:
:
آخرین اخبار