تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۶۴۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دهدشتی؛ نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی:
کمبود بودجه در کشور جدی است / تحقق تنها 20 درصد از پروژه های عمرانی
با توجه به کمبود بودجه ممکن است تنها 20 درصد از پروژه های عمرانی امسال محقق شود و این روند برای سال آینده نیز چنین خواهد بود / وضع کنونی بودجه کشور در امسال و سال آینده به همین شکل ادامه خواهد داشت، کمبود بودجه به ویژه در بخش پروژه های عمرانی بسیار مشهود است. از این رو مسئولان باید با نگاهی واقع بینانه به مسائل و درک صحیح از وضعیت موجود کارها را مدیریت کنند.
 یک نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی کمبود بودجه در کشور را جدی خواند و خواستار برنامه ریزی برای مقابله با خطرات آن شد.

سید حسین دهدشتی ضمن بیان اینکه وضع کنونی بودجه کشور در امسال و سال آینده به همین شکل ادامه خواهد داشت، گفت: کمبود بودجه به ویژه در بخش پروژه های عمرانی بسیار مشهود است.

وی افزود: از این رو مسئولان باید با نگاهی واقع بینانه به مسائل و درک صحیح از وضعیت موجود  کارها را مدیریت کنند.

سید حسین دهدشتی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی

دهدشتی با اشاره به شرایط تحریم علیه کشورمان اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید به همان میزان بودجه ای که در اختیار دارند کار کنند و وضعیت را سر و سامان دهند.

این نماینده مجلس، بهره وری بهتر و مطلوبتر از ظرفیتهای موجود در مناطق و ارائه راهکارهای مناسب و درآمد زا در کنار پیگیری نمایندگان مجلس در خصوص تامین و تخصیص اعتبارات را در این راستا مفید و ثمربخش خواند. همچنین با توجه به کمبود بودجه ممکن است تنها 20 درصد از پروژه های عمرانی امسال محقق شود و این روند برای سال آینده نیز چنین خواهد بود.

وی یادآور شد: کمبود بودجه سبب شده تا وزرا بیشتر هم و غمشان معطوف پرداخت حقوق پرسنل باشد.

دهدشتی در ادامه با اشاره به مشکلات فراوان در آبادان و اروند کنار گفت: دسته بندی مشکلات با پیش بینی اولویتها رسیدگی به آنها را آسان تر می کند. در برخی موارد دیده شده که به رغم دستور صریح و اکید رئیس جمهور در خصوص انجام یک پروژه متاسفانه این کار در زیرمجموعه مسکوت می ماند.

نماینده مردم آبادان عنوان کرد: از این رو صرف دستور به تنهایی کافی نیست و نیاز به پیگیری دارد، اینگونه نیست که اگر دستوری داده می شود دیگر همه چیز خیلی خوب و عالی پیش برود. رفع مشکلات و مسائل نیاز به عزم و همکاری جدی مسئولان دستگاه های اجرایی با نمایندگان مجلس دارد تا با انجام نشستهای مختلف راهکارهای مناسب ارائه شود و از توان نمایندگان در پیگیری مکاتبات و مسائل استفاده شود.

دهدشتی با اشاره به مشکل کمبود اعتبارات در آبادان یادآور شد: مدیریت «هزینه کرد» مشکل مضاعف تر این شهر است، هنگامی که اعتباری با مشکلات فراوان جذب می شود باید با دقت نظر بیشتری صرف عمران و آبادی شهر شود. استفاده بهینه از اعتبارت و همکاری مطلوب سبب همکاری بهتر و بیشتر نمایندگان و مسئولان شده و اعتماد سازی نیز شکل بهتری پیدا می کند.

وی گفت: تلاش برای رفع مشکلات باید برای خدا و خدمت به مردم باشد و همچنان ادامه یابد ضمن آنکه بعد تبلیغاتی آن را نیز باید کم رنگ تر کنند.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
آلبوشوكه از خرمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
0
1
اتفاقآ خيلي بهتره دوزدي كمتر ميشه هرچي پول كمتر نتيجه اش بهتر چون مثل كسي كه حقوقش كمتر بهتر مي تواند استفاده بكند
:
:
:
آخرین اخبار