تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۶۴۴۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان:
همه باید تلاش کنند مکتب سلیمانی به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود


مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و تشییع یک شهید گمنام در سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.
همه باید تلاش کنند مکتب سلیمانی به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،سومین بزرگداشت شهادت سردار دلها؛ سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تشییع یک شهید گمنام صبح سه شنبه سیزدهم دی ماه در سالن اجتماعات سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در این مراسم با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم زنده نگهداشتن راه و رسم زندگی شهید سلیمانی است؛ اظهار کرد: باید بتوانیم مکتب شهید سلیمانی را زنده نگه داریم زیرا شهدا و حاج قاسم به برگزاری این مراسمات نیاز ندارند بلکه ما برای زنده ماندن یاد آنها و ادامه دادن مکتب آنها این مراسم را برگزار می‌کنیم.

صدریان فر افزود: حاج قاسم را خداوند به حدی بزرگ و عزیز کرد که امپراطوری غرب با این که سه سال است شهید سلیمانی از بین ما رفته است اما از اسم او هم واهمه دارند.
وی در ادامه گفت: سبک زندگی و مکتب حاج قاسم آنقدر قوی است که دشمنان از اسم او هم همچنان واهمه دارند.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به وصیت نامه شهید سلیمانی ؛ تصریح کرد: حاج قاسم در وصیت‌نامه‌اش به پیروی از ولایت تاکید کرده است.
وی عنوان کرد: حضرت آقا در زمان دیدار با خانواده حاج قاسم بعد از شهادت ایشان گفتند حاج قاسم تمام زندگی اش را فدای اسلام کرد. ایشان خوب زندگی کردند و خوب هم شهید شدند.

صدریان فر در پایان با بیان اینکه بهترین الگو برای جوانان و نسل آینده شهید سردار قاسم سلیمانی است، اضافه کرد: همه باید تلاش کنند مکتب سلیمانی به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود.


:
:
:
آخرین اخبار