تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۲۶۴۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نيکبخت واحدي بايد از گهري ها رخصت بگيرد
 سرمربي داماش گيلان گفت: نيکبخت واحدي بايد از آيت الله زاده و گهري ها رخصت بگيرد و احترام بزرگترها را حفظ کند.

حميد درخشان با اشاره به تساوي مقابل فولاد در اهواز اظهار داشت: بازي سختي بود ولي واقعا بازيکنانم خيلي خوب بازي کردند. در حالي که همه چيز به نفع ما بود، متاسفانه مصدوميت دو بازيکنم باعث شد، شيرازه و برنامه هاي تيم به هم بريزد.



وي افزود: ما تا زماني که خوب بازي کرديم و سرتر بوديم، توانستيم از فولاد پيش بيفتيم ولي بعد از مصدوميت و 2 تغيير اجباري، متاسفانه خواسته هايم برآورده نشد و 2 گل خورديم. بعد از عقب افتادن، تغييراتي که انجام شد، وضعيت بهتر شد و گل مساوي را زديم.



سرمربي داماش گيلان تصريح کرد: متاسفانه شرايط زمين اصلا مساعد نبود تا در آن بازي برگزار شود. هر لحظه احتمال مصدوميت وجود داشت کما اين که ما 2 بازيکن خود را از دست داديم. فکر مي کنم با آن شرايط سختي که براي ما پيش آمد، مساوي در اهواز کمتر از برد نداشت و خيلي ارزشمند بود.



درخشان با انتقاد از داور بازي گفت: متاسفانه داور در يکي دو صحنه با بازيکنان فولاد مسالمت کرد چون درست خطايي که بازيکن ما مرتضي ابراهيمي را اخراج کرد، همان خطاي مشابه را به بازيکن فولاد کارت زرد نشان داد. اصلا بازيکن ما حريف را نزد ولي مستقيم کارت قرمز به او داد.



وي در خصوص دادن مربي گلرهاي داماش به پرسپوليس تاکيد کرد: وقتي پرسپوليسي ها درخواست کمک کردند ما هم خواستيم اگر واقعا مشکل آنها برطرف مي شود، اين کار را بکنيم. البته کارهاي او انجام شده و به زودي مي رود. ما هنوز جايگزيني پيدا نکرديم.



سرمربي داماش در خصوص حضور نيکبخت در اين تيم افزود: نيکبخت به تيم ما آمده که خود را به فوتبال ثابت کند. با او صحبت کردم و خيلي انگيزه دارد تا دوباره احيا شود. ما هم تمام تلاش خود را مي کنيم تا اين بازيکن احيا شود و دوباره خود را ثابت کند. مطمئن باشيد ديگر هيچ حاشيه اي از نيکبخت نخواهيد ديد.



درخشان در خصوص ناراحتي گهري ها از نيکبخت گفت: من به آيت الله زاده ارادت دارم و مي دانم چقدر زحمت کش است. نيکبخت بايد از آنها رخصت مي گرفت و با احترام مي آمد. هنوز هم دير نشده و بايد اين کار را بکند و احترام بزرگترها را بايد در هر زماني حفظ کرد.
:
:
:
آخرین اخبار