تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۲۶۴۸۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اقتصادی استانداری خوزستان عنوان کرد:
خوزستان می تواند قطب تولید و صادرات گل و گیاه زینتی کشور باشد
خوزستان  می تواند قطب  تولید و صادرات گل و گیاه زینتی کشور باشد

آقارضا فتوحی در حاشیه افتتاحیه چهارمین نمایشگاه گل و گیاه و همزمان با نمایشگاه بزرگ صنایع دستی دراهواز در جمع خبرنگار بااشاره به استقبال خوب مردم از این دو نمایشگاه اظهارداشت: از ۱۷ استان کشور و ۱۵۰ شرکت و انواع گل و گیاهان زینتی را به نمایش گذاشتند و این یکی از بهترین روش های ترویج گل و گیاهان زینتی در استان است.

وی افزود : باتوجه به اهمیت محیط زیست و زیباسازی فضاهای شهری و استانی و همچنین منازل مسکونی و محیط های اداری و خیابانی ها بتوانیم از این طریق ترویج گل و گیاهان را داشته باشیم‌.

این مقام مسئول در ادامه بااشاره به اینکه استان خوزستان پتانسیل بالایی باتوجه به آب و هوایی دارد عنوان کرد: میتواند قطب پرورش تولید گل و گیاه زینتی کشور باشد و همچنین در بحث صادرات باتوجه به کشورهای حوزه خلیج فارس و عراق در همجواری این استان است بتواند نقش اثرگذاری درصادرات داشته باشد و خودش می تواند اشتغال زایی مناسبی راهم داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: در این نمایشگاه مشاهده شده که یک خانم و آقایی خوزستانی که رشته های تحصیلی شان شیمی و برق و همچنین شاغل بوده اند اما درکنارکارشان به بحث گل و گیاه می پردازند و گل خانه راه اندازی کردند و شهرک های  کشاورزی استان هم زمین و بستر آماده کرده هرکسی هم بخواهد تسهیلات دریافت کند ما آمادگی کمک به وی را داریم همچنین جهادکشاورزی نیز همکاری و همراهی لازم را با وی خواهد داشت.
خوزستان  می تواند قطب  تولید و صادرات گل و گیاه زینتی کشور باشد

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان از برگزاری چهارمین نمایشگاه گل و گیاه، همزمان با نمایشگاه صنایع دستی در اهواز خبر داد.

رحیم جلیلی اظهار کرد: چهارمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه بزرگ صنایع دستی در اهواز  شب گذشته دراهواز  آغازبه کار کرد .

 رحیم جلیلی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدا زیباست و زیبایی ها را دوست دارد اظهار کرد: در این نمایشگاه‌ها ۱۵۰ واحد از ۱۷ استان کشور حضور دارند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی خوزستان گفت: استان‌های تهران، البرز، خوزستان، بوشهر، همدان، مرکزی، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، قم، آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین، کردستان، ایلام، یزد و کرمان از جمله استان‌های حاضر در این نمایشگاه‌ هستند.

وی با بیان اینکه شرکت کننده ها ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته شرکت بیشتر شده اند؛ افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۳ دی ماه میزبان علاقه‌مندان، متخصصان و بازدیدکنندگان است.

جلیلی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه برای نشاط و شادی افراد بسیار مفید است؛ تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز از این نمایشگاه‌ها دیدن کنند.

وی افزود: این دو نمایشگاه از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۳ دی ماه میزبان علاقه‌مندان، متخصصان و بازدیدکنندگان است.

جلیلی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز از این نمایشگاه‌ها دیدن کنند.

خوزستان  می تواند قطب  تولید و صادرات گل و گیاه زینتی کشور باشد

خوزستان  می تواند قطب  تولید و صادرات گل و گیاه زینتی کشور باشد

خوزستان  می تواند قطب  تولید و صادرات گل و گیاه زینتی کشور باشد

:
:
:
آخرین اخبار