تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۲۶۵۲۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انجام بیش از سه هزارعمل جراحی در بیمارستان گلستان اهواز
حدود سه هزار و ۲۰۰ عمل جراحی تخصصی و فوق تخصصی با تعرفه دولتی در یک ماه اخیر در بیمارستان گلستان انجام شده است.
  رییس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی گلستان اهواز گفت:این عمل‌ها در اتاق‌های عمل جنرال، اینترونشنال رادیولوژی، پیوند اعضاء، براکی‌تراپی، آنژیوگرافی، پریفرال آنژیوگرافی و جراحی قلب این مرکز صورت گرفته است.انجام بیش از سه هزارعمل جراحی در بیمارستان گلستان اهواز


دکتر داود شلیل احمدی افزود: در بین بیمارستان‌های دولتی اهواز، بخش‌های جراحی مغز و اعصاب و جراحی عروق تنها مختص به مرکز آموزشی پژوهشی درمانی گلستان است که عمل‌های خاص توسط جراحان مجرب و باسابقه در این ۲ بخش انجام می‌شود.

عمل‌های خاص جراحی اورولوژی و ارتوپدی در کنار دیگر مراکز آموزشی درمانی دانشگاه، در بیمارستان گلستان اهواز نیز انجام می‌شود.

مرکز آموزشی، درمانی گلستان اهواز علاوه بر گروه‌های حلق، گوش و بینی، چشم، زنان و زایمان، ارتوپدی و دندانپزشکی، از سایر رشته‌های درمانی اعم از عمومی، تخصصی و فوق تخصصی بهره می‌جوید.

بخش‌های پاراکلینیکی و فوق تخصصی همچون رادیوتراپی، طب هسته‌ای، ام. آر. آی، جراحی قلب، شتابدهنده خطی و پیوند کلیه نیز در این مرکز فعالیت مستمر و چشمگیر دارند.

از جمله رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی موجود در بیمارستان گلستان اهواز شامل داخلی، روماتولوژی، جراحی، جراحی قلب، کودکان، اورژانس، جراحی مغز و اعصاب، ارولوژی، روانپزشکی، نورولوژی، قلب و عروق، نفرولوژی، رادیوتراپی و انکولوژی، پزشکی هسته‌ای، ارتوپدی و بیهوشی است.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار