تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۶۵۳۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیل جلسه هیأت اختلاف داوری در شرکت شهرک های صنعتی خوزستان

 به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ، علی مهدی پور ؛ ضمن حضور در جلسه هیأت اختلاف و داوری در محل سالن جلسات شرکت، بر فعال سازی قراردادهای واگذاری حق بهره برداری راکد در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان تأکید کرد .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ؛ در ادامه بیان داشت : در این جلسه دو روزه که با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به عنوان مرضی الطرفین برگزار شد ؛ 80 پرونده مورد بررسی قرار گرفت .

وی تصریح کرد ؛بخش عمده‌ای از قراردادهای مطروحه در این جلسات ، مربوط به متقاضیانی است که با وجود تخصیص زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به تعهدات خود عمل ننموده اند .

علی مهدی پور ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت : متقاضیانی که در موعد مقرر نسبت به ساخت و ساز اقدام نکرده و در قطعه زمین تحویلی شروع به ساخت نکنند و زمین های خریداری شده را راکد نگه دارند ، طبق دستورالعمل و دفترچه قرارداد حق بهره برداری شهرک های صنعتی کشور با آنان برخورد قانونی صورت می پذیرد .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت : تعیین تکلیف قراردادهای راکد در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان با جدیت ادامه دارد .
:
:
:
آخرین اخبار