تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۶۶۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاشت 253درخت به یاد شهدای هفتکل
رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان هفتکل از کاشت 253 اصله درخت به یاد شهدای هفتکل خبر داد و گفت: هر کدام از این درختان به نام یک شهید نامگذاری می‌شود.
 
فریدون احمدی  اظهار داشت: شهدا مایه افتخار همه هستند و باید یادشان در جامعه زنده نگه داشته شود.
 
وی با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران، امیران و شهدای هفتکل گفت: این نهال‌ها به تعداد شهدای والامقام شهرستان هفتکل که 253 تن هستند، کاشته شد.
 
این مقام مسئول هدف از این کار را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام عنوان کرد و افزود: در آینده نزدیک هر کدام از این درخت‌ها به نام یکی از شهدای شهرستان هفتکل نامگذاری و تابلوی یادبود هر شهید عزیز نیز در کنار درخت نامگذاری شده نصب می‌شود.
 
عضو شورای اداری هفتکل به محل کاشت این درخت‌ها اشاره کرد و  بیان نمود: درختان یاد شده توسط پرسنل اداره آب و فاضلاب در نزدیکی مخزن آب شهرستان در کوی شهدا کاشته شدند.
 
احمدی اظهار امیدواری کرد: با رشد درختان کاشته شده این محل به یک منطقه تفریحی و گردشگری تبدیل شود که شهروندان عزیز بتوانند در اوقات فراغت از آن بهره‌مند شوند.
 
شهرستان محروم هفتکل در استان خوزستان و 85 کیلومتری شهرستان اهواز قرار دارد که دومین شهر نفت‌خیز خاورمیانه بعد از مسجدسلیمان به شمار می‌رود. هفتکل در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از 253 شهید گلگون کفن تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است که از نظر تعداد شهدا نسبت به جمعیت رتبه نخست را در استان خوزستان دارد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: هفتکل ، شهدای هفتکل
:
:
:
آخرین اخبار