تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۶۶۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره‌برداری از مسکن مهر هفتکل در بهار 92
فرماندار هفتکل از بهره‌برداری از پروژه مسکن مهر این شهرستان در بهار 92 خبر داد و گفت: امیدواریم متقاضیان مسکن مهر در هفتکل قبل از پایان دولت دهم خانه‌دار شوند.

بهزاد صالح‌بیگی اظهار داشت: تعهد مسکن‌مهر شهرستان هفتکل 416 واحد است که تاکنون 86 نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند.

وی با بیان اینکه کار ساخت حدود 330 واحد در دستور کار قرار دارد، گفت: مشکل اساسی ما در بحث مسکن‌مهر، کمبود نقدینگی متقاضیان است، چرا که توان مالی مردم شهرستان پایین بوده و نمی‌توانند آورده مورد نیاز را به موقع تامین کنند.

رئیس شورای اداری هفتکل افزود: کار ساخت واحدهای مسکن مهر در حال انجام است و تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فرماندار هفتکل با اشاره به این‌که تاکنون حدود 115 واحد تا مرحله ساخت سقف پیش رفته‌اند، خاطرنشان کرد: به دلیل این‌که آورده مردم مناسب نبود، سعی کردیم با برنامه‌ریزی خاصی کار ساخت 330 واحد را در برنامه ‌کاری خود قرار دهیم.

صالح بیگی اظهار امیدواری کرد با همت تعاونی‌ها و متقاضیان و پرداخت تسهیلات لازم از سوی بانک‌ها، تا قبل پایان دولت دهم پروژه مسکن مهر هفتکل به بهره‌برداری برسد و خانه‌ها به اعضای تعاونی‌ها واگذار شود.

وی در ادامه به بیان برخی مشکلات بانکی پرداخت و اظهار داشت: با اینکه پیشرفت فیزیکی واحد‌ها 40 درصد است، اما بانک‌ها حاضر به پرداخت تسهیلات نیستند چرا که معتقدند باید پیشرفت به 65 درصد برسد این در حالی است که مردم با وضعیت اقتصادی موجود توان ادامه ساخت واحدها را ندارند و منتظر وام بانکی هستند.

نماینده دولت در شهرستان هفتکل با بیان اینکه در فاز دوم واگذاری واحدهای مسکن مهر استان خوزستان در بهمن ماه سال جاری 50 واحد به بهره‌برداری می‌رسد اضافه کرد: تلاش ما این است که بتوانیم هر چه سریع‌تر ساخت این واحد‌ها را به پایان ببریم و متقاضیان صاحب خانه شوند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: هفتکل
:
:
:
آخرین اخبار