تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۶۷۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سریال تساوی‌های پیرمرد پرتغالی طلایی‌پوشان آبادانی ادامه دارد
سریال تساوی‌های نفت آبادان در لیگ برتر با آلفردو کاسیمیروی پرتغالی همچنان ادامه دارد.
 
هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز گذشته آغاز شد و در یکی از بازی‌های این روز نفت آبادان در خانه در برابر ملوان بندر انزلی به تساوی دست یافت.
 
نفتی‌ها با آغاز ناامیدکننده خود در این فصل خیلی زود و در نیمه‌های نیم فصل اول هواداران خود را دلسرد کردند و در بازی‌های پایانی نیم‌فصل شمار تماشاگران آبادانی که همیشه ورزشگاه تختی را پر می‌کردند به زحمت به دو هزار نفر می‌رسید.
 
نتایج ضعیف این تیم در نیم فصل نخست ابتدا دامن مدیرعامل باشگاه را گرفت و علی حکمت جای خود را به خلیل صالحی داد.
 
از آن پس بود که سونامی تغییرات در این تیم آغاز شد و دگرگونی‌ها از نیمکت گرفته تا بازیکنان و هیئت‌ مدیره به امید نتایج بهتر این تیم در نیم فصل دوم ادامه یافت و نفت آبادان با چهره‌ای جدید نیم فصل دوم را آغاز کرد.
 
باتوجه به اضافه شدن شش بازیکن جدید در نیم‌ فصل به این تیم و برطرف کردن نقاط ضعف در برخی خطوط به نظر می‌رسد تیمی منسجم و یک ‌دست راهی نیم فصل سخت پیش‌روی نفتی‌ها شود.
 
نتایج بسیار خوب این تیم در جام حذفی نیز مبین اثرات مثبت تغییرات ایجاد شده در این تیم بود و امیدها را برای طلایی‌پوشان آبادانی زنده کرد.
 
در هفته هجدهم و آغازین نیم فصل دوم نیز نفتی‌ها دست به کار بزرگی زدند و پرسپولیس تهران را در حضور تماشاگرانش در آزادی با تساوی دو بر دو متوقف کردند.
 
پس از این بازی بود که نظر بسیاری از کارشناسان در خصوص نفت آبادان تغییر کرد و حتی منتقدانی که نتایج جام حذفی این تیم را با چاشنی شانس همراه می‌دانستند به تمجید از این تیم پرداختند تا نفتی‌ها با روحیه‌ای مضاعف به بازی با ملوان بندرانزلی بیاندیشند.
 
اما در روزی همه چیز برای کسب پیروزی نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر در برابر ملوان فراهم شده بود بازهم این تیم پیروز نشد و با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داد تا سریال تساوی‌های پیرمرد پرتغالی طلایی‌پوشان با این تیم و فرصت‌سوزی‌های طلایی‌پوشان ادامه داشته باشد.
 
آلفردو کاسیمیروی پرتغالی از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر جانشین هم‌وطن خود ژوزه کاستا شد و در مدت زمان حضور خود در رأس کادر فنی این تیم شش تساوی و دو شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است.
 
نفتی‌ها که در طول این فصل تنها یک برد را کسب کرده‌اند با این تساوی و با توجه به پیروزی گهر دورود در برابر راه‌آهن تهران تنها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم از رتبه هفدهمی خود به قعر جدول سقوط نکردند.
 
حال باید دید که سریال تساوی‌های نفت آبادان با کاسیمیرو چه موقع به پایان می‌رسد چراکه هر تساوی خانگی برای نفت آبادانی که امتیازات کامل بازی‌ها برای بقا نیاز دارد به منزله شکست محسوب می‌شود و یک پله آن‌ها را به سقوط به لیگ یک نزدیک‌تر می‌کند.
 
به هر حال امیدواریم نوار تساوی‌های ادامه‌دار نفت آبادان به موقع قطع شود تا پیروزی‌های این نوشداروی پس از مرگ سهراب نشود و حسرت این روزها و امتیازات خانگی از دست رفته را در پایان فصل نخوریم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار