تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۶۷۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهاجم تيم فوتبال نفت آبادان:براي ماندن صنعت نفت در ليگ دير نشده است
 مهاجم تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: براي ماندگاري تيم صنعت نفت در ليگ برتر فوتبال کشور دير نشده است.

بهنام برزايي اظهار داشت: با مشکل سرماخوردگي جزيي مواجه‌ام ولي تا فردا آماده شده و مي‌توانم در صورت صلاحديد سرمربي تيم، مقابل شهيد سپاسي شيراز به ميدان بروم.
وي از ديدار تيمش در برابر ملوان بندرانزلي گفت و ادامه داد: بازي خوبي بود و با اين‌که براي کسب هر سه امتياز پا به ميدان گذاشتيم تنها در نهايت به نتيجه مساوي رسيديم.

مهاجم تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در همين خصوص افزود: تنها به دليل يک غافلگيري در ابتداي بازي گل خورديم و به تيم شوک وارد شد و اين گل براي ما مشکل‌ساز شد.
وي با اشاره به گرفتن پنالتي از مدافع ملوان در بازي پيشين تيم فوتبال صنعت نفت خاطرنشان کرد: خوشحالم که بعد از ورود به زمين تأثيرگذار بازي کردم .
برزايي بازي در برابر شهيد سپاسي شيراز را حساس خواند و تصريح کرد: تمام تلاش خود را به کار بسته تا در اين بازي حساس با پيروزي از زمين خارج شده و در ادامه راه اميدوارانه کار را دنبال کنيم.

وي تصريح کرد: براي ماندن تيم فوتبال صنعت نفت در ليگ برتر فوتبال کشور به هيچ عنوان دير نشده و ايمان داشته باشيد اگر شهيد سپاسي را در آبادان شکست بدهيم در ادامه مسابقات راحت‌تر کار را دنبال مي‌کنيم.
تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقات هفته بيستم ليگ برتر فوتبال کشور روز جمعه، 15 دي‌ماه در ورزشگاه تختي آبادان از تيم شهيد سپاسي شيراز ميزباني مي‌کند.

برچسب ها: لیگ برتر ، نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار