تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۶۷۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حقيقي: قراردادم پاک‌ترين قرارداد ليگ است
 هافبک تازه وارد پرسپوليس مي‌گويد دوست ندارد وارد دعواي باشگاه جديدش و فجرسپاسي شود، اما در عين حال قراردادش را پاک‌ترين قرارداد ليگ ايران در فصل دوازدهم مي‌داند.

رضا حقيقي که اين روزها قراردادش جنجال جديدي را وارد فوتبال پر حاشيه ايران کرده درباره اختلافي که ميان باشگاه پرسپوليس و فجر سپاسي ايجاد شده به ايسنا گفت: دوست ندارم وارد ماجرايي شوم که يک طرفش باشگاه پرسپوليس است و يک طرفش فجرسپاسي. اين مساله به من به عنوان يک بازيکن ارتباطي ندارد و دوست ندارم احترام کسي از بين برود، اما اين را مي‌توانم بگويم که قراردادم با پرسپوليس پاک‌ترين قرارداد ليگ امسال بود.

وي افزود: در قراردادي که بين پرسپوليس و فجر سپاسي منعقد شد، از ابتدا نه خبري از واسطه‌اي بود و نه فردي از بيرون دو باشگاه در امضاي اين قرارداد نقش داشتند. رويانيان با جعفري صحبت کرد و خيلي راحت من به پرسپوليس آمدم. متاسفانه رقمي به عنوان قرارداد من با پرسپوليس عنوان شده که واقعي نيست اما حالا که رقمي را به عنوان هزينه حضور من در پرسپوليس عنوان کرده‌اند و همه ايران فکر مي‌کنند من اين پول را گرفته‌ام چه خوب است که رقم قرارداد ساير بازيکنان را هم اعلام کنند.

حقيقي ادامه داد: رقمي که من از پرسپوليس گرفتم، با توجه به پول‌هاي ردوبدل شده در ليگ ايران در رنج بازيکنان ملي‌پوش رقمي معمولي است و شايد پولي که من گرفتم کمتر از بسياري از بازيکنان ملي‌پوش بوده و بعضي از ملي‌پوشان هستند که دو، سه برابر من پول گرفته‌اند، اما نمي‌دانم که چرا همه روي من زوم کرده‌اند ، آن هم در شرايطي که تلاش کرده‌ام عملکرد خوبي در پرسپوليس ارائه کنم و معلوم نبود که اگر بد بودم چه صحبت‌هايي را درباره قراردادم مطرح مي‌کردند.

مرد مياني پرسپوليس درباره فرايند حضورش در اين تيم گفت: مانند همه جاي دنيا که باشگاه‌هاي بزرگ ستاره تيم‌هاي کوچک‌تر را مي‌گيرند پرسپوليسي‌ها به سراغ فجر سپاسي آمدند و از راهي بسيار حرفه‌اي با مديران باشگاه شيرازي مذاکره کردند و در نهايت من به پرسپوليس آمدم.

حقيقي افزود: از کساني که در فوتبال شيراز تصميم گيري مي‌کنند، عاجزانه مي‌خواهم که به فکر فجر سپاسي باشند. همه مي‌دانند که مشکل اين باشگاه ، مشکل مالي است. من فجر را دوست دارم و اميدوارم اين تيم در ليگ برتر بماند.

وي در پايان گفت: اگر مي دانستم با انتقال من در نيم فصل اين همه هجمه به رويانيان وارد مي‌شود، هيچ وقت در اين برهه زماني به پرسپوليس نمي‌آمدم و اجازه مي دادم فصل تمام شود و با پايان قراردادم خيلي بي‌سر و صدا به پرسپوليس مي‌آمدم.
برچسب ها: حقیقی ، قرارداد ، پرسپولیس
:
:
:
آخرین اخبار