تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۰۳:۴۸
کد خبر: ۲۶۸۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دهدشتی:افزایش یارانه های نقدی منفعتی برای مردم ندارد
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعلام افزایش یارانه های نقدی توسط دولت در راستای اهداف انتخابات ریاست جمهوری است و منفعتی برای مردم ندارد.

سید حسین دهدشتی اظهار کرد: متاسفانه باید گفت اینگونه حرکات و تصمیمات و تغییرات مدیریتی قطعا در چند ماه آخر دولت شدت خواهد یافت و به اعتقاد من، این کارها فقط و فقط در راستای اهداف انتخابات ریاست جمهوری و نه به مصالح کشور صورت می گیرد.

دهدشتی ادامه داد: در این چند ماه باقیمانده از دولت دهم، تمام هم و غم دولت، جلب رضایت و خوشایندی کوتاه مدت و مقطعی و مسکن وار اقشار مختلف جامعه خواهد بود که به نظر می رسد اینگونه موارد اخلاقی نیست.

وی افزود: این موضوعات و خواسته های دولت محقق نخواهد شد مگر با تامین اعتبار لازم از طریق حراج سرمایه های کشور در قالب خصوصی سازی یا فروش ارز آزاد برای پرداخت به بخشهایی از جامعه مثل بهزیستی، کمیته امداد، تعاونی های روستایی، بازنشستگان و جلب رضایت مقطعی آنها حتی با افزایش یارانه نقدی به هر قیمتی.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا توجه دولت به مجموعه هایی که توان مالی بیشتری دارند مثل مناطق آزاد، شرکتهای نفتی، تامین اجتماعی و ...خواهد بود.

دهدشتی اضافه کرد: هر زمان دولت احساس کند که مدیران دولتی با این سیاست آنها همراهی نمی کنند، دست به تغییر ناگهانی آنها خواهد زد که در نهایت نظام باید توان این گونه فعالیت های بی حساب و کتاب دولت را پرداخت کند.


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار