تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۰۴:۳۶
کد خبر: ۲۶۸۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان:هدفمان بازی دادن بازیکنان جوان است
سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان گفت: هدف اصلی ما از حضور در لیگ دسته اول بسکتبال کشور استفاده از ظرفیت بازیکنان جوان و مستعد آبادانی است.

محسن داوری اظهار کرد: بازی سختی را روز جمعه در برابر تیم بسکتبال هیئت بسکتبال اراک پیش رو داریم.

وی با اشاره به دیدار رفت دو تیم بسکتبال نفت آبادان و هیئت بسکتبال اراک افزود: بازی رفت به دلیل رفتار بد تماشاگران حریف و فحاشی و پرتاب اشیا به سالن دو بار تعطیل شد اما در نهایت این تیم ما بود که برنده از سالن خارج شد.

سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در همین خصوص اضافه کرد: در بازی رفت با توجه به تجربه خوب و بالای بازیکنان و سرمربی تیم توانستیم در آن شرایط سخت با پیروزی به آبادان برگردیم.

وی در ادامه  با اشاره به بازی روز جمعه تیمش در دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول کشور خاطرنشان کرد: مطمئناً جو سالن ما با بازی رفت کاملاً متفاوت بوده و تماشاگران آبادانی تنها برای تشویق تیمشان به سالن می‌آیند.

وی در پایان اضافه کرد: هدف اصلی ما نیز از حضور در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور قطعاً استفاده از بازیکنان جوانتر و آینده‌نگری برای بسکتبال آبادان است.

تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان از ساعت 16 روز جمعه؛ پانزدهم دی ماه در سالن 17 شهریور آبادان میزبان تیم هیئت بسکتبال اراک است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار