تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۲۶۸۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرصتی مناسب برای آبادانی ها/نفت بحران زده در برابر فجر تضعیف شده
تیم های صنعت نفت آبادان و فجر سپاسی شیراز در حالی فردا در سواحل اروند به مصاف هم می روند که این بازی بهترین فرصت برای زردپوشان آبادانی است که بعد از مدتها به یک پیروزی در لیگ برتر دست یابند.

 از سری رقابتهای هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های کشور، دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و فجرسپاسی شیراز روز جمعه 15 دی از ساعت 15 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.
صنعت نفت و فجرسپاسی شیراز در حالی در دیار حافظ به مصاف هم رفتند که در آن زمان، این تیم شیرازی در اوج قرار داشت و در آن بازی موفق شد با نتیجه دو بر صفر زردپوشان آبادانی را از سر راه بردارد و یک شکست دیگر به کارنامه این فصل این تیم آبادانی که در این فصل بحران به هیچ وجه از سر این تیم سایه برنداشت، افزود.

آخرین برد صنعت نفت آبادان، به هفته ششم لیگ برتر باشگاه های کشور باز می‌گردد و هواداران متعصب این تیم هفته هاست منتظر دیدن پیروزی تیم خود هستند. این تیم چهار بازی گذشته را هم با تساوی به پایان رسانده هرچند تساوی برابر پرسپولیس و ملوان برای آنها ارزشمند بوده است ولی این امتیازات نمی تواند صنعت نفت را از شرایط نامساعد فعلی رها کند.

آنها برای اینکه شانس فرار از جمع قعرنشینان را داشته باشند باید فجرسپاسی را در خانه خود و جلو چشم هواداران متعصبش قربانی کنند. ضمن اینکه فجری ها هم به خاطر ناکامی در پنج بازی گذشته، روند سقوطی در جدول لیگ برتر باشگاه های کشور داشته اند و برای نزدیک نشدن به منطقه خطر، باید در آبادان امتیاز بگیرند.

البته فجرسپاسی به علت اینکه نیم فصل بسیاری بازیکنان خود به خصوص حقیقی کاپیتان خود را از دست داد و هم اکنون به شدت تضعیف شده است و با آن فجر روزهای اول لیگ برتر که با بازهای خوبش همه را انگشت به دهان کرده بود فاصله فراوانی دارد به همین دلیل صنعت نفت بهترین فرصت را دارد که ضمن کسب یک پیروزی روحیه بخش، انتقام شکست دور رفت را از کاکوهای شیراز بگیرد.

صنعت نفت آبادان در لیگ برتر فوتبال هم اکنون با 13 امتیاز در جایگاه هفدهم جدول رده بندی این رقابتها قرار دارد و تیم فجر سپاسی شیراز با 24 امتیاز خود را در رتبه دوازدهم می بیند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار