تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۲۶۸۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه باغملک درخواست کرد
ثبت‌حماسه15دی صیدون‌در روزشمارتاریخ‌انقلاب
فرمانده سپاه ناحیه باغملک خواستار ثبت حماسه 15 دی ماه مردم روستای رودزیر بخش صیدون در روز شمار تاریخ انقلاب شد.

 سید عبدالمطلب رحیمی حسینی در آیین بزرگداشت حماسه 15 دی ماه مردم روستای رودزیر بخش صیدون اظهار داشت: شهدای عزیز این حماسه تاج سر ما هستند.

وی افزود: مردم روستای رودزیر در 15 دی ماه سال 1357 به فرمان امام خمینی (ره) علیه رژیم طاغوت به پا خواستند و دست به تظاهرات زدند و نیروهای رژیم از شهرهای اطراف قیام آن‌ها را سرکوب کردند.

فرمانده سپاه ناحیه باغملک گفت: این قیام متعلق به همه ملت ایران است و باید حماسه 15 دی ماه مردم صیدون در روز شمار تاریخ انقلاب ثبت شود.

این مقام مسئول ضمن تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری آیین بزرگداشت حماسه 15 دی ماه مردم روستای رودزیر بخش صیدون به تشریح خدمات دولت در منطقه پرداخت و خاطرنشان کرد: در دوران طاغوت این منطقه حتی جاده دسترسی نداشت ولی امروز از همه امکانات مانند آب، برق، تلفن، جاده و دیگر امکانات برخوردار شده‌اند.

وی ارائه این خدمات را از برکات خون شهدا دانست و تصریح کرد: به برکت برقراری نظام جمهوری اسلامی هم اکنون دور‌ترین نقاط کشور از امکانات رفاهی برخوردارند.

حسینی رحیمی در ادامه به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن فقط در دوران دفاع مقدس ما را مورد هجمه قرار نداد بلکه هم‌اکنون هم با جنگ نرم به صحنه آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه باغملک گوش دادن به فرمان ولی امر مسلمین را بهترین راه مقابل با تهاجمات دشمن عنوان کرد و اظهار داشت: همه ما به ویژه نسل سوم و چهارم باید فرامین رهبر عزیز را دریافت و به آن عمل کنیم تا به مملکت ما آسیب نرسد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار