تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۹
کد خبر: ۲۶۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یاوری:انصاف نیست تیم‌های بزرگ بدون زحمت بازیکن‌های کلیدیمان را بگیرند
سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز گفت: انصاف نیست که یک بازیکن را پرورش دهیم و بروی آن هزینه کنیم و هنگام نیاز تیم‌های بزرگ بدون هیچ زحمتی او را به خدمت بگیرند و در این بین حق باشگاه سازنده است که ضایع می‌شود.

 http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/06/30/13910630000194_PhotoA.jpg

محمود یاوری پیش از بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و فجر سپاسی شیراز از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور با ابراز خرسندی از حضور مجدد در آبادان، این شهر را مکتب و خانه اصلی شاهین دانست.

وی خاطرنشان کرد: بعد از بازی در مقابل پرسپولیس در فرصتی که در اختیار داشتیم توانستیم بازیکنان را ریکاوری کرده و آماده بازی روز جمعه کنیم.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز در ادامه افزود: همچنین در بازی قبل، ما چهار بازیکن مصدوم و سه محروم در اختیار داشتیم که بحمدلله همگی به این بازی رسیده‌اند.

یاوری در ادامه از تیم‌های بزرگ انتقاد کرد و گفت: بعضی از تیم‌ها بازیکن ساز هستند و بعضی بازیکن سوز؛ در این بین بازیکنی که در یک تیم کوچک‌تر و آکادمیک پرورش یافته مطمئن باشید که بلافاصله نمی‌تواند در یک تیم بزرگ چهره شود.

یاوری اضافه کرد: این انصاف نیست که یک بازیکن را پرورش دهیم و بروی آن هزینه کنیم و هنگام نیاز تیم‌های بزرگ بدون هیچ زحمتی او را به خدمت بگیرند و در این بین حق باشگاه سازنده است که ضایع می‌شود.

وی ادامه داد: رویانیان یک مدیر خلاق است، اگر چه بازیکن ما را برد ولی به ما کمک هم کرد و وی برطرف سازی بعضی مشکلات باشگاه فجر سپاسی را تقبل کرد.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز اضافه کرد: ما توانستیم چندین بازیکن خوب را به فوتبال کشور معرفی کنیم که در آینده از این بازیکنان بیشتر خواهید شنید، ولی باید قبول کنید که حقیقی ستون تیم ما بود و بسیاری از مشکلات ما را حل کرده بود.

یاوری عنوان کرد: فوتبال ورزشی است که تیمی پیروز خواهد بود که آن روز روزش باشد و امیدوارم در این بازی داور منصف باشد و نه مثبت قضاوت کند و نه منفی و کار خود را به خوبی اجرا کند .

وی در پایان از صنعت نفت به عنوان یک تیم تاکتیکی و ارائه فوتبال تماشاگر پسند یاد کرد و اذعان  داشت: ارزش این تیم بیش از اینهاست و این تیم در جایگاه شایسته‌ای قرار ندارد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار