تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۲۶۹۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درودگر: تقاضاي تجديد‌نظر مي‌دهيم
 مدير عامل باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلي با انتقاد از حکم کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: به نفع فوتبال صحبت کردم جريمه شدم.

صادق درودگر درباره جريمه از طرف کميته انضباطي فدراسيون فوتبال، اظهار کرد: نمي‌دانم اين راي بر چه اساسي صادر شده است اما تاکنون در تمام عمرم چنين راي را نديده‌ام.

وي افزود: بنده بر ضد مقام‌هاي فدراسيون صحبت نکرده‌ام بلکه به نفع فوتبال صحبت کرده‌ام اما بايد هزينه و جريمه پرداخت کنم.

مدير عامل باشگاه ملوان با بيان اينکه هنوز اين حکم به دستش نرسيده است، اذعان کرد: چرا پرسپوليسي‌ها که در تمام مدت بازي عليه ما صحبت کردند جريمه نشدند؛ تماشاگران پرسپوليس نود دقيقه عليه ملوان و زارع فحاشي کردند و تنها 8 ميليون تومان جريمه شدند اما هواداران ملوان که 30 ثانيه شعار دادند را 4 ميليون تومان جريمه کردند و آنوقت ما بايد عذرخواهي کنيم.

وي ادامه داد: اين راي تحت تاثير جو‌سازي‌ها صادر شده و مناسب با مقررات نيست و ما به همين دليل به کميته استيناف تقاضاي تجديد نظر و بررسي دوباره مي‌دهيم.

درودگر درباره باخت خانگي ملوان در مقابل صباي قم گفت: باخت ما به دلايل فني نبود و بازيکنان ما در اين بازي آرامش نداشتند و با استرس و عجولانه بازي کردند و اگر بازيکنان راحت و مانند گذشته روان ‌بازي مي‌کردند به آساني مي‌توانستيم صبا را شکست دهيم.

وي خاطرنشان کرد: در بازي مقابل صبا در واقع با سهراب بختياري‌زاده بازي کرديم و تجربه بالا و رهبري او به تيمش کمک زيادي کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار