تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۲۶۹۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعیین تکلیف 800 نیروی پیمانی پتروشیمی آبادان
مدیرعامل مجتمع پتروشیمی آبادان از تعیین تکلیف 800 نیروی پیمانی این مجتمع خبرداد.
 
علیرضا صدیقی زاده  گفت: ما به وعده‌ خود در خصوص ساماندهی شغلی نیروهای پیمانی این مجتمع عمل کردیم و از اول مهرماه تاکنون 800 نیروی پیمانی تعیین تکلیف شدند.

به گفته وی، مابقی نیروهای پیمانی نیز تا پایان بهمن ماه امسال ساماندهی و وضعیت شغلی آنان تعیین می شود.
 
صدیقی راد با اشاره به تغییرات صورت گرفته در سیاستهای کلی ارزی و صادراتی کشور افزود: ما نیز در کوتاه مدت دچار یک وضع نوسانی شدیم اما در زمان حاضر در پائین ترین قسمت آن قرار گرفته‌ایم.
 
وی با بیان اینکه در ماه های اخیر شاهد انجام تغییرات اساسی در مجتمع پتروشیمی آبادان بودیم، اظهار کرد: در چنین شرایطی، مجتمع نه تنها درآمدی ندارد بلکه باید هزینه هایی را نیز صرف انجام تغییرات اساسی کند که این مسئله در شرایط فعلی مزید بر علت است.
 
مدیرعامل مجتمع پتروشیمی آبادان تصریح کرد: به لحاظ مالی نیز پشتوانه قویی نداریم که برای مدت زمان طولانی بتوانیم از پس هزینه‌های زیاد برآییم.
 
صدیقی زاده ابراز امیدواری کرد تا با پشت سر نهادن این وضعیت، بخشهای تولید و بازرگانی این مجتمع با اعمال مدیریت خاص بتوانند با تلاشی مضاعف وضعیت بحرانی نبود نقدینگی و مشکلات مالی را به خوبی پشت سر نهند.
 
وی با بیان اینکه در چنین مواقعی نخستین اقدام کاهش هزینه های جاری و کسر دریافتی کارکنان است، یادآور شد: به رغم مشکلات موجود نه تنها حقوق  کارکنان کسر نشد بلکه برای بهبود وضع معیشیتی آنان اقداماتی نیز صورت گرفت.
 
صدیقی زاده بر بهبود، پایداری و قانونمند شدن این وضع در مجتمع پتروشیمی آبادان خبر داد و گفت: در زمان حاضر به جز در مواردی نادر در تمامی واحدها، بخشها و زمینه ها این وضع دیده می‌شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار