تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۲۶۹۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دايي: شانس مسي از گوارديولا بيشتر است
 سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن معتقد است مسي شانس بيشتري براي انتخاب بهترين بازيکن نسبت به گوارديولا به عنوان بهترين مربي دارد.
 
http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00031495.jpg

 علي دايي، سرمربي تيم فوتبال راه آهن بامداد دوشنبه 18 دي ماه، تهران را به مقصد سوييس ترک مي کند تا در مراسم انتخاب بهترين‌هاي سال فوتبال جهان شرکت کند.

دايي به عنوان عضو کميته فني فيفا مهمان ويژه اين مراسم است و طبق روال هر سال به زوريخ محل برگزاري مراسم خواهد رفت. مراسم انتخاب بهترين هاي سال فوتبال جهان دوشنبه شب مثل سه سال اخير به صورت مشترک توسط فيفا و مجله فرانس فوتبال برگزار مي شود و در آن بهترين بازيکن و مربي سال 2012 جهان انتخاب خواهند شد. البته در اين مراسم انتخاب‌هاي ديگري نيز وجود دارد اما مهمترين بخش آن انتخاب بهترين بازيکن و مربي سال است که به نظر مي رسد شانس مسي و رونالدو در ميان بازيکنان و مورينيو، گوارديولا و دل بوسکه در ميان مربيان بيشتر از بقيه باشد.

علي دايي که مثل ساير اعضاي فيفا در گزينش اوليه افراد شرکت مي کند، ليونل مسي و گوارديولا را به عنوان انتخاب هاي اول خود در نظر گرفته و به آنها راي داده است. او معتقد است شانس مسي براي اول شدن بسيار بيشتر از بقيه بازيکنان است اما درباره گوارديولا ترديد دارد.

دايي در آخرين تمرين راه آهن پيش از سفرش به سوييس که امروز برگزار شد، گفت: بامداد دوشنبه پرواز دارم و بلافاصله بايد آماده حضور در مراسم شوم. فردا شب مراسم برگزار مي شود و من به نمايندگي از همه ايراني‌ها در اين مراسم شرکت مي کنم. روز سه شنبه هم به سمت ايران پرواز دارم تا به تمرين روز چهارشنبه راه آهن برسم.

وي درباره انتخاب‌هاي امسال خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا هم گفته بودم فکر مي کنم شانس مسي در ميان بازيکنان بيشتر از همه باشد اما گوارديولا به اندازه مسي شانس ندارد. بايد تا برگزاري مراسم صبر کنيم و ببينيم چه افرادي انتخاب مي شوند.


برچسب ها: دایی ، مسی ، گواردیولا
:
:
:
آخرین اخبار