تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۲۷۰۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باقري: به من بگوييد تدارکات پرسپوليس
 گزينه مدير فني تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هزار بار گفتم دنبال پست و مقام نيستم، اصلا به من مي‌توانيد بگوييد تدارکات پرسپوليس.

کريم باقري، در خصوص آخرين شرايط خودش، ديدارهاي جام حذفي، حضور بگوويچ در پرسپوليس و مشکلات حسين عبدي با گل‌محمدي ناگفته‌هايي را بيان کرد که در زير اظهارات وي را مي‌خوانيم:

* نظرتان در مورد شرايط اين روزهاي پرسپوليس چيست؟

خوشبختانه همه چيز خوب است و بايد اعلام کنم که از آن چيزي که ما تصور مي‌کرديم همه چيز زودتر بهبود يافته، بچه‌ها خوب تمرين مي‌کنند و آماده بازي با نفت در چارچوب جام حذفي هستند. ميل به بردن تيم‌ها در بين بازيکنان با رفاقت و يکدلي ديده مي‌شود که اين موضوع بسيار مهم و حياتي براي موفقيت پرسپوليس است. هميشه اگر پرسپوليس از لحاظ روحي و رواني خوب بوده به نتايج دلخواه خود هم رسيده است.

*بازي با نفت تهران را چگونه پيش‌بيني مي‌کنيد؟

نفت با بازي‌هاي خوب خود در فصل جاري نشان داده که با يک سري جوانان با انگيزه و مربي خوبش و مديران کاربلدش در فوتبال ما حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. اميدوارم در مرحله اول بازي خوبي بين پرسپوليس و نفت برگزار شود و پرسپوليس بتواند از موقعيت‌هاي خود بيشتر استفاده کند تا با يک پيروزي شيرين به مرحله بعد راه پيدا کند. هرگز نبايد نفت را دست‌کم بگيريم و دچار غرور شويم، چون اين موضوع دشمن پرسپوليس است، اما روي هم رفته شرايطي که از تيم ديدم خوب است.

* چرا خودتان هميشه در تمرينات حضور نداريد، گل‌محمدي گفته مشکلات شخصي داريد

نه مشکل من آنقدر حاد نيست. به همين دليل سعي مي‌کنم در ادامه بيشتر در کنار قرمزپوشان باشم. راستش را بخواهيد از ناحيه پا احساس درد مي‌کنم و به همين دليل نتوانستم پا به پاي ساير بازيکنان تمرين کنم. انشالله به زودي با لباس ورزشي کنار بچه‌ها برمي‌گردم تا بتوانم آنها را بيشتر از گذشته به همديگر نزديک کنم. من آمده‌ام که فقط به پرسپوليس کمک کنم همين و بس.

*حالا که مدتي از رفتن ژوزه گذشته آيا پرسپوليس باز هم مشکلي دارد؟

در نيم‌فصل اول متأسفانه مشکلات زيادي داشتيم به نوعي بازيکن با مربي مشکل داشت و مربي با بازيکن اما الان اين اتفاقات در پرسپوليس رخ نمي دهند و همه با خيال راحت وظيفه خود را مي‌دانند. اگر هر فردي وظيفه خود را انجام دهد و در کار ديگري دخالت نکند با آرامش نتايج خوب هم به دست مي‌آيند. در حال حاضر خوشحالم که بگويم اعتماد بين مربيان و بازيکنان وجود دارد و خيال همه راحت است. پرسپوليس پيشرفت مي‌کند و از پتانسيل خود که به نظرم خيلي عالي است خوب استفاده مي‌کند، بدون شک پرسپوليس بازيکنان بسيار خوبي دارد و من معتقدم که اگر شرايط همينطور باشد در نيم‌فصل دوم انشالله نتايج خوبي خواهد گرفت.

* بالاخره مدير فني پرسپوليس شديد يا خير؟

مثل اينکه هنوز مسئله مدير فني حل نشده، من تصميم گرفتم که با خواسته گل‌محمدي و رويانيان در کنار پرسپوليس باشم. هزار بار مي‌گويم مهم نيست چه اسمي و يا چه پستي داشته باشم چون مشکلي بابت اين موضوع ندارم. از من خواستند کنار بچه‌ها باشم، من هم فکرم را کردم و گفتم؛ چشم. هرکس دوست دارد هر لقبي مي‌خواهد به من بدهد. مشکلي نيست و اصلاً برايم مهم نيست اصلاً‌ سمت مرا از همين امروز بگذاريد تدارکات تيم پرسپوليس.اميدوارم حضور من در اين تيم مؤثر باشد و با کمک خداي بزرگ به خواسته خودمان برسيم.

* با اين حرف‌ها يعني هنوز پست جديد را قبول نکرده‌ايد؟

اگر 10 بار ديگر هم بپرسيد همين حرف را مي‌زنم، من آمده‌ام به پرسپوليس کمک کنم به هر عنوان يا لقبي باشد. اما من دنبال پست و مقام نيستم. بگوييد کريم آمده به پرسپوليس کمک کند.

* بگوويچ با نظر چه کسي به پرسپوليس آمد؟‌

ايشان با نظر گل‌محمدي به پرسپوليس آمد، چون سرمربي پرسپوليس به ايشان اعتقاد دارد، بگوويچ فرد با تجربه‌اي است و ايشان چند سال در فوتبال ايران شناخت خوبي پيدا کرده است و مدتي نيز در پرسپوليس مربيگري کرده است. اميدوارم که در کنار يحيي به پرسپوليس کمک کند. حالا من نمي‌دانم اين اتفاق مي‌افتد يا خير اما تجربه بگوويچ خوب است و قطعاً گل‌محمدي به او اعتقاد داشته که وي را انتخاب کرده است.

* آيا حسين عبدي حق دارد در اين شرايط ناراحت باشد؟

با پيشنهاد مسئولان باشگاه و گل‌محمدي من و عبدي با همديگر به پرسپوليس آمديم، صحبت‌هاي اوليه بسيار خوبي داشتيم اما ديگر نمي‌دانم صحبت‌هاي بعدي عبدي با گل‌محمدي و مسئولان باشگاه چه شد؟ و به همين دليل نظري درباره مشکل پيش آمده نمي‌دهم اما اميدوارم همه چيز به خوبي و خوشي تمام شود چون همه مي‌دانند که پرسپوليس نبايد آرامشش به هم بريزد.

* ‌آيا پرسپوليس قهرمان جام حذفي مي‌شود؟‌

اگر همين روند را ادامه دهيم من خيلي به اين تيم اميدوارم. خوشبختانه بچه‌ها خيلي سرحال هستند، ما هم اميدواريم پرسپوليس امسال موفق شود تا دل هوادارانش را که نيم‌فصل اول اذيت شدند را به دست بياورند. بچه‌ها هم تلاش مي‌کنند حالا بايد ببينيم خدا چه مي‌خواهد. البته کار يحيي سخت است اما انشالله همه با هم کمک مي‌کنيم که پرسپوليس موفق باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار