تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۲۷۰۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استعفاي وينگو از پاس‌ برنامه‌ريزي شده بود
پيوس: دلال‌ها بگوويچ را به پرسپوليس آوردند
 پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد از بازيکنان گفت: فکر مي‌کنم رايزني و دلال بازي باعث رقم خوردن چنين اتفاقاتي مي‌شود و اگر شرايط اينطور باشد پرسپوليس به هيچ‌جا نمي‌رسد.

http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00943007.gif

فرشاد پيوس در مورد شرايط تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس اين‌روزها وضعيت خوبي دارد و نتايج رو به رشدي را کسب کرده است، بازيکنان انگار منتظر بودند ژوزه برود و محکم به کار بچسبند تا نتايج خوبي بگيرند. زمان ژوزه، پرسپوليس به هيچ وجه هماهنگ نبود و بازيکنان به خاطر اينکه مربي را دوست نداشتند با تمام توان بازي نمي‌کردند و کم‌کار بودند. پرسپوليس از لحاظ مهره‌اي هيچ مشکلي نداشت اما بازيکنان دل به کار نمي‌دادند .

به گزارش فارس ، وي افزود: اميدوارم شرايط از اين هم بهتر شود البته عيار گل‌محمدي هنوز سنجيده نشده چون مقابل فجر اين تيم چندين بازيکن خود را در اختيار نداشت. پرسپوليس برابر صنعت نفت به تساوي 2 بر 2 رسيد و در ديدار با ملوان در شرايطي بازي 6 بر صفر شد که مسابقه در جام حذفي برگزار مي‌شد،‌ همانطور که مي‌دانيد شکست يک بر صفر با شکست با اختلاف گل بيشتر در جام حذفي تفاوتي نمي‌کند و درهرصورت شما حذف مي‌شويد، من فکر مي‌کنم حق ملوان باخت با آن نتيجه نبود.

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس در مورد اينکه آيا براي تيمي مثل پرسپوليس که داراي هوداران بي‌شماري است کم کاري بازيکنان به دليل دوست نداشتن سرمربي مي‌تواند توجيه پذير باشد؟ اظهار داشت: فکر مي‌کنم 6 يا 7 بازيکن پرسپوليس با جان و دل بازي نمي‌کردند. اين تيم بازيکنان توانمندي دارد اما در آن مدت به هيچ وجه خوب کار نمي‌کردند که پس از رفتن ژوزه دوندگي و شور و اشتياق بازيکنان بيشتر شد. نبايد چنين اتفاقي مي‌افتاد و هواداران عزيز پرسپوليس لطمه مي‌خوردند، فکر مي‌کنم پرسپوليس ديگر نبايد به دنبال ليگ برتر باشد چرا که در نهايت به رتبه‌اي بالاتر از پنجم دست نخواهد يافت، آنها بايد تمرکز خود را روي مسابقات حذفي قرار دهند.

پيوس درمورد حضور بگوويچ به عنوان مربي در پرسپوليس گفت: واقعاً کار مديريت در اين انتخاب اشتباه بود، وقتي به حسين عبدي قول مي‌دهيد که او پس از بازگشت از کلاس مربيگري از انگليس، به عنوان مربي فعاليتش را در تيم آغاز کند کنار گذاشتنش کار بسيار اشتباهي است. اخلاق پهلواني و مشتي‌گري کجا رفته است؟ يک پرسپوليسي تمام عيار که از تيم‌هاي پايه به رده ملي رسيد و تمامي مدارج مربيگري را طي کرده است کنار مي‌گذاريد و آن‌وقت بگوويچي که از لحاظ فني در شرايط پائين‌تري قرار دارد را به تيم مي‌آوريد؟ فکر مي‌کنم رايزني و دلال بازي باعث رقم خوردن چنين اتفاقاتي مي‌شود و اگر شرايط اينطور باشد پرسپوليس به هيچ‌جا نمي‌رسد.

وي افزود: مي توانستند حداقل يک تلفن به حسين عبدي بزنند و سپس يک مربي خارجي را مي‌آوردند. بگوويچ آن‌سالي که در پرسپوليس حضور داشت هيچ کار خاصي انجام نداد. دلال بازي‌ها باعث شد او به پرسپوليس بيايد، بگوويچ در تيم پاس همدان که قدرت زيادي دارد حضور داشت، چندباخت برنامه ريزي شده را متحمل شدند و سپس بعد از دادن استعفا به پرسپوليس آمد، اين کارها به هيچ وجه درست نيست و نمي‌توانند آينده خوبي را براي فوتبال ما به همراه بياورد، رويانيان به عنوان مديرعامل پرسپوليس بايد جلوي اين کارها را بگيرد و اينجا نقش مديرتي معلوم مي‌شود.

پيوس تأکيد کرد: انشاالله پرسپوليس در ادامه به موفقيت برسد. وقتي اين تيم برنده مي‌شود انگار ما به پيروزي رسيديم و از خوشحالي مردم خوشحال مي‌شويم اما به نظر من پرسپوليس با اين طرز تفکر راه به جايي نخواهد برد. با اين کارها باعث شدند پيشکسوتاني که زحمات زيادي کشيده‌اند دلخور باشند.

وي در مورد اينکه آيا در کميته پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس حضور پيدا خواهد کرد؟ تصريح کرد: به جلسات اين کميته ها که به هيچ وجه پابرجا نيستند نمي‌روم، ما با دوستان‌مان دور يکديگر جمع مي‌شويم و چندوقت يکبار فوتبال بازي مي‌کنيم، پنجعلي، فنوني زاده، نعيم‌آبادي، قليچ، يوسفي و ... پيشکسوتاني هستند که هميشه با يکديگر ارتباط داريم. هر کسي که خودش را ارزان نفروشد بسيار ارزش دارد، بودند سرپرستاني که اعلام کردند برخي پيشکسوتان خودشان را با دو ميليون مي‌فروشند، اما اشتباه مي‌کردند. پيشکسوتان انسان‌هاي بزرگي هستند. هر کس که دلش با پرسپوليس باشد خود را با ميلياردها تومان هم نمي‌فروشد و اين افراد که چنين صحبتهايي مي‌کنند بايد فکري به حال خودشان بکنند.

پيوس در مورد ديدار پرسپوليس در جام حذفي مقابل نفت تهران خاطرنشان کرد: فکر مي‌کنم بازي خوبي را مشاهده کنيم، نفت تهران تيم قدرت‌مندي است که در نيم فصل بازيکنان توانمندي را جذب کرده است، ابراهيم زاده به عنوان يک مربي کاربلد کارش را بدون حاشيه در اين تيم دنبال مي‌کند. پرسپوليس نيز در اين روزها نتايج خوبي کسب کرده و شرايط بهتري نسبت به قبل دارد، سرخپوشان اگر بتوانند از موقعيت‌هاي خود استفاده کنند، روز رويايي در پيش خواهند داشت، توان بازيکنان پرسپوليس بسيار بالا است و اميدوارم با کسب پيروزي بتوانم دل هواداران را شاد کنند.



:
:
:
آخرین اخبار