تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۲۷۰۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سالارکيا: اظهارات پيوس به هيچ عنوان صحت ندارد
 معاونت حقوقي باشگاه پرسپوليس، گفت: با هر اظهار نظر خلاف واقع و کذبي که بر خلاف منافع تيم و باشگاه باشد، برخورد مي‌کنيم.

http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00034217.jpg

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محمود سالارکيا در مورد اظهارات فرشاد پيوس مبني بر اينکه بگوويچ را دلال‌ها به پرسپوليس آورده‌اند،، گفت: با هر اظهار نظر خلاف واقع و کذبي که بر خلاف منافع تيم و باشگاه باشد برخورد مي‌کنيم. اين ادعاها کذب محض است و به هيچ عنوان صحت ندارد و يحيي گل محمدي شخصا با بگوويچ تماس گرفته و سرمربي تيم پس از موافقت اوليه اين مربي کروات موضوع را با آقاي رويانيان مطرح کرده و در پي موافقت باشگاه، سرپرست تيم با بگوويچ مذاکره کرده و توافقات حاصل شده است. بنابراين چنين ادعايي از پايه و اساس کذب است و نشر اکاديب و تشويش اذهان عمومي به حساب مي‌آيد.

وي افزود: ما از آنهايي که در گذشته عضو تيم پرسپوليس بودند. انتظار داريم در شرايطي که پرسپوليس با کادر فني جديد روندي خوبي را در پيش گرفته از تيم حمايت کنند و اگر هم حمايت نمي‌کنند دست به نشر اکاذيب و تخريب نزده و زمينه ساز بهم زدن آرامش تيم نشوند.

سالارکيا تصريح کرد: اين مسايلي که مطرح شده به هيچ عنوان صحت ندارد و اتهامي است که به مربي و باشگاه وارد شده، باشگاه اين حق را براي خود قائل است تا اين مسايل را رصد کرده و آن را از طريق مراجع قضايي با انضباطي پيگيري کند. در حال حاضر هيچ برنامه نداريم ولي در صورتي که لازم باشد ما آمادگي آن را داريم که اين موضوع را پيگيري کنيم.

فرشاد پيوس سال ها براي پرسپوليس بازي کرد و با شماره 17 سرخ پوشان چند سال عنوان آقاي گلي فوتبال ايران را به دست آورد.
:
:
:
آخرین اخبار