تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۲۷۰۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پروين: رويانيان هم بايد صبورتر شود
رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: اکنون وقت چوب گذاشتن لاي چرخ کي‌روش نيست.

  http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00014635.jpg

علي پروين در خصوص اظهارات کي‌روش در مصاحبه اخير خود با بي بي سي و مواضعي که از سوي پروين امروز در برخي نشريان به چاپ رسيده، اظهار داشت: امروز وقتي بعضي از روزنامه‌ها را ورق مي‌زدم متاسفانه ديدم صحبت‌هايي از قول من عليه کي‌روش نوشته شده که از آن بي‌خبرم. حتي يک کلمه هم عليه حرف‌هاي کي‌روش حرفي نزدم چون اصلا صحبت‌هاي او را نديدم.

وي افزود: همه بايد صبور باشند، الان وقتش نيست که چوب لاي چرخ کي‌روش بگذاريم ما در خردادماه 3 بازي حساس را در پيش داريم و بايد همه با هم کمک کنيم که تيم ملي به جام جهاني برسد. نبايد دنبال اين باشيم که براي تيم ملي حاشيه درست شود.

وي در پاسخ به اين سؤال که چرا رويانيان، کي‌روش را تهديد به شکايت کرده، نيز گفت: سردار هم بايد صبور باشد. او براي اين تيم زحمت کشيده و حالا نبايد زحماتش ناديده گرفته شود. رويانيان هم بايد صبورتر شود چون قطعا او نيز دوست دارد که تيم ملي ما به جام جهاني برود و موفق شود.

پروين خاطرنشان کرد: ما 3 بازي بسيار سخت و حساس را در پيش داريم و از شانس بدمان 2 تاي آن در خارج از ايران است، پس بايد جوّ و شرايط را براي کي‌روش مهيا کنيم و من باز هم مي‌گويم در يکي دو روز گذشته به هيچ عنوان جوابي به سرمربي تيم ملي ندادم.

پروين در خصوص شرايط پرسپوليس نيز گفت: در 3 بازي گذشته خوشبختانه يحيي نتايج خوبي گرفته او به نظرم از هفته ديگر بايد 11 بازي خود را در تهران دنبال کند و اگر بچه‌ها کمر همت را ببندند، انشاءالله تيم يحيي تا سوم جدول بالا مي‌آيد حالا بقيه‌اش ديگر با خدا و زحمات بازيکنان است.

وي افزود: من به پرسپوليس در جام حذفي هم اميدوارم، اما آنها روز سختي را مقابل نفت دارند و اگر اين بازي را راحت و با برد پشت سر بگذارند، به نظرم خيلي از راه‌ها براي قهرماني در جام حذفي باز مي‌شود اما باز هم همه چيز به خود بازيکنان برمي‌گردد که من از صميم قلب براي همه آنها آرزوي موفقيت مي‌کنم فقط بايد فراموش نکرد که الان حضور هواداران بيشتر از همه موقع براي پرسپوليس نياز است. چون هواداران بايد 4 قدم بردارند تا پرسپوليس هم 10 قدم بردارد.
:
:
:
آخرین اخبار