تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۲۷۰۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سپهر حيدري :تساوي استقلال را راضي کرد اما ما را نه
 مدافع تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد کسب تساوي مقابل استقلال گفت: تساوي حريف‌مان را راضي کرد اما ما را نه.

 http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00943112.gif

سپهر حيدري در مورد تساوي بدون گل تيمش مقابل استقلال گفت: فکر مي‌کنم مسابقه يک طرفه‌اي را مشاهده کرديم و با تمام احترامي که براي تيم استقلال قائل هستم بايد بگويم ما تيم برتر ميدان بوديم. اگر از فرصت‌هاي‌مان استفاده مي‌کرديم مي‌توانستيم برنده اين مسابقه شويم. عملکردمان در اين مسابقه نشان داد ذوب آهن کم کم به جايگاه اصلي خود نزديک مي‌شود.

وي در مورد اينکه آيا ذوب آهن مي‌تواند خود را در ليگ حفظ کند، عنوان کرد: به فکر حفظ تيم در جدول نيستيم بلکه مي‌خواهيم جزو 6 تيم ابتداي جدول باشيم. اگر هدف ما براي بقا باشد احتمال سقوط‌مان وجود دارد اما ما قصد داريم جزو 6 تيم برتر قرار بگيريم. خدا را شکر اختلاف‌ها بسيار کم است و مي‌توانيم امتيازات از دست رفته را جبران کنيم. ذوب آهن پتانسيل بالايي دارد. در 5 هفته گذشته نتايج خوبي به دست آورديم، البته بايد تلاش‌مان را بيشتر کنيم. چرا که تيم‌ها در آخر فصل سخت‌تر امتياز از دست مي‌دهند.

حيدري در مورد شرايط زمين چمن فولاد شهر اظهار داشت: مسئولان تيم دنبال پيدا کردن زمين تمرين هستند چرا که ما بسياري از تمرينات‌مان را در زمين فولاد شهر انجام مي‌دهيم و اين به کيفيت چمن آسيب وارد مي‌کند. مسئولان و فرهاد کاظمي به شدت پيگير اين موضوع هستند تا تيم‌مان در زمين ديگري کار خود را دنبال کند.

مدافع تيم فوتبال ذوب آهن در مورد اينکه آمار گل خورده تيمش بسيار بالاست، خاطرنشان کرد: اوايل فصل هماهنگي زيادي نداشتيم و در 10 هفته اول گل‌هاي زيادي را دريافت کرديم اما اکنون چند هفته است وضعيت‌مان بهتر شده و روند رو به رشدي در پيش داشتيم. شرايط ذوب‌ آهن روز به روز بهتر مي‌شود. چند مسابقه است که گلي را دريافت نکرديم و باز هم اعلام مي‌کنم در پايان فصل جزو بهترين خطوط دفاعي خواهيم شد.

حيدري در مورد اينکه چرا ذوب آهن در بازي مقابل استقلال با لباس‌هاي قرمز براي گرم کردن به زمين مسابقه آمدند، تصريح کرد: ما دو لباس تمرين به رنگ‌هاي قرمز و آبي داريم و اين اتفاق مشکل خاصي نبود. يک روز در ميان لباس خود را عوض مي‌کنيم و در بازي مقابل استقلال نوبت استفاده از لباس قرمز بود. هيچ کس به ما نگفته بود که در اين بازي با لباس قرمز گرم کنيد همانطور که مي‌دانيد برخي دوست دارند حاشيه سازي کنند و اصلا مشکل خاصي وجود نداشت.

وي در مورد دربي هفته آينده اصفهان و ديدار مقابل سپاهان عنوان کرد: سپاهان تيم بزرگي است که در چند سال اخير همواره ثبات داشته است. بازي مشکلي را در پيش داريم. هر دو تيم به سه امتياز اين مسابقه نياز دارند ما ديروز نيز بايد به پيروزي مي‌رسيديم و به سه امتياز اين ديدار نياز داشتيم. شايد استقلال از کسب تساوي راضي شده باشد اما ما به هيچ وجه از اين نتيجه راضي نشديم. مقابل سپاهان نيز محکوم به برد هستيم و مي‌دانيم به سه امتياز اين مسابقه نياز مبرم داريم.

حيدري افزود: من چه زماني که در پرسپوليس بودم و چه زماني که در مس حضور داشتم، هر وقت اعلام مي‌کردم تيم ما شرايط بهتري را در ادامه تجربه خواهد کرد، اين اتفاق مي‌افتاد و اهل صحبت‌هاي احساسي نيستم. وقتي الان مي‌گويم مي‌خواهيم بين 6 تيم برتر ليگ قرار بگيريم، قطعا اين اتفاق خواهد افتاد.


:
:
:
آخرین اخبار