تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۷۰۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روح‌اله عرب: خسته شده‌ام/نمي‌دانم چه گناهي كرده‌ام كه بازي‌ام نمي‌دهند
 روح‌الله عرب مي‌گويد هدف اوليه من، آرامش تيم است ولي هيچ كس نيست كه به داد من برسد و واقعا خسته شده‌ام.
 
مهاجم تيم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهاركرد: به نظرم اگر يكسري از مشكلات درون‌تيمي ما حل شود، وضعيت‌مان بهتر مي‌شود. يكي از اين مشكلات، براي خودم به وجود آمده است. واقعا بريده‌ام و خسته شده‌ام و نمي‌دانم بايد دست به چه كاري بزنم و نمي‌دانم من چه گناهي در حق مربي‌هايي كه به آبادان آمده‌اند، مرتكب شده‌ام.
 
وي ادامه‌داد: نيم‌فصل اول كه كاستا سرمربي تيم بود، در بيشتر ديدارها تا هفته دهم، يازدهم در نيمه دوم به من بازي مي‌داد و اكنون نيز كه كاسيميرو سرمربي تيم است، يا به من بازي نمي‌دهد يا مانند بازيكنان مبتدي دقيقه 40 يا 45 من را تعويض مي‌كند در حالي كه هيچ كم‌كاري، بي‌انضباطي و بي‌‌احترامي از من سر نزده است.
 
اين بازيكن نفت آبادان بيان‌كرد: از نظر فني نيز تمام تلاشم را مي‌كنم ولي متاسفانه بسيار راحت، انگيزه و عرقي كه به پيراهن نفت دارم، ناديده گرفته مي‌شود. من واقعا باوجود چنين شرايطي خسته شده‌ام و باور كنيد بعد از ديدار با فجرسپاسي مي‌خواستم وسايلم را جمع كنم و بروم اما غيرتم به من اجازه نداد كه در چنين وضعيتي تيم را تنها بگذارم.
 
وي افزود: من احساس مي‌كنم با رفتن به زمين مي‌توانم به نفت كمك كنم و اكنون احساسم بر اين است كه با بازي نكردن، حق من ضايع مي‌شود. نمي‌دانم كاسيميرو از من دلگير است كه اين گونه رفتار مي‌كند و يا قضيه چيز ديگري است؛ به همين دليل در نيم‌فصل با او صحبت كردم. در بازي‌هايي كه در نيم‌فصل اول با هدايت او بوده، من را در دقيقه 50 تا 60 بيرون مي‌كشيد و به خاطر اين موضوع به او گفتم اگر با من مشكلي دارد خيلي راحت به باشگاه اعلام كند تا بگذارند از تيم جدا شوم.
 
عرب عنوان‌كرد: در حالي او من را در دقايق 50 تا 60 از زمين بيرون مي‌آورد كه من توانايي بدني بالايي براي بازي كردن دارم و اگر آمار گل‌زني من را تهيه كنيد، مي‌بينيد كه بيشتر گل‌هايي كه به ثمر رسانده‌ام در دقايق 80 به بعد بوده است. به هر حال به كاسيميرو گفتم كه به نظرم شما به دليل اين‌كه دو سال پيش كه در نفت بوديد و در هفته بيستم يا بيست‌ويكم از تيم جدا شديد، من را در اين جدايي تاثير‌گذار مي‌دانيد و به همين دليل از من ناراحت هستيد در حالي كه خدا را شاهد مي‌گيرم كه من اصلا در اين جدايي تاثير‌گذار نبودم.
 
وي خاطرنشان‌كرد: امسال در نيم‌فصل از تيم‌هاي ديگر كه دو تيم آن آسيايي بودند، پيشنهاد داشتم ولي از اين پيشنهادها گذشتم. هدف اوليه من آرامش تيم است و هيچ وقت هم به نيمكت‌نشيني اعتراض نداشته‌ام؛ حتي مي‌توانيد اين موضوع را از پيرواني و ذوالفقارنسب و مربيان ديگر هم بپرسيد. من حتي براي رسيدن تيم به آرامش از بازوبند كاپيتاني كه حقم بود، گذشتم. البته اين كار را خودم انجام دادم و كسي به من نگفت كه بازوبند را به كعبي بدهم. حس و وظيفه فوتبالي‌ام به من گفت براي كمك به مجموعه و آرامش تيم، بازوبند را به كعبي بدهم.
 
كاپيتان نيم‌فصل اول نفت آبادان ادامه‌داد: براي من اين موارد ارزشي ندارد و آن چه برايم در اولويت است، موفقيت نفت آبادان مي‌باشد و من براي كسب قدرت به اين‌جا نيامده‌ام بلكه به اين شهر آمده‌ام تا انجام وظيفه كنم. اگر بازوبند كاپيتاني را به كعبي دادم براي دل خودم اين كار را انجام دادم چرا كه احساسم بر اين بود كه درست نيست روح‌الله عرب جلوي بازيكني كه 80، 90 بازي ملي دارد، بازوبند كاپيتاني را به دستش ببندد به خاطر همين تصميم گرفتيم بدون هيچ ادعايي، بازوبند را به كعبي بدهم.
 
وي در ادامه با بيان اين‌كه بازيكنان نمي‌توانند هيچ نقشي در ناكامي‌هاي تيم داشته باشند، گفت: متاسفانه بدشانسي دست از سر ما بر نمي‌دارد و به نظرم ما بازيكنان در نحوه نتيجه‌گيري تيم موثر نيستيم. ما حتي از اول فصل تاكنون پول‌مان را به موقع از باشگاه دريافت نكرده‌ايم اما كوچكترين اعتراضي هم نداريم در حالي كه تمام بازيكنان مشكل مالي دارند ولي به خاطر عرق‌شان به آبادان، اعتراضي نكردند. معتقدم نفت يك تيم 18 عيار بود و با جذب بازيكن‌هاي جديد 24 عيار شد. به هر حال آرزوي من ماندن نفت در ليگ است و همان طور كه قبلا هم گفته بودم بازهم معتقدم كه نفت در ليگ مي‌ماند.
 
عرب به دو ديداري كه نفت در خانه بازي كرد و نتوانست پيروز شود، اشاره كرد و گفت: اگر ما مي‌توانستيم اين شش امتياز بازي‌هاي خانگي را به دست آوريم، از انتهاي جدول جدا مي‌شديم و مي‌توانستيم با روحيه خوبي ديدارهاي آينده را برگزار كنيم. هر چند ماندن‌مان در ليگ سخت‌تر شده اما به نظرم هنوز دير نشده است و مي‌توانيم جبران كنيم چرا كه فاصله امتيازي ما با تيم سيزدهم جدول زياد نيست و بايد همين تيم‌ها به آبادان بيايند و با ما بازي كنند.
 
وي عنوان‌كرد: نتايج بازي‌هاي خانگي براي ما مهم بود كه متاسفانه در هفته‌هاي اخير دو تساوي به دست آورديم كه هيچ فرقي با باخت نداشت. ما اكنون باتوجه به جايگاهي كه در جدول داريم، بايد به صورتي بازي كنيم كه پيروز شويم و حتي تساوي هم دردي از ما دوا نمي‌كند. نمي‌دانم چرا ما برد نمي‌آوريم و همچنين گل زودهنگام دريافت مي‌كنيم و اگرچه آن را جبران مي‌كنيم اما ديگر فرصتي براي زدن گل پيروزي نداريم.
 
اين مهاجم نفت آبادان افزود: به نظرم بدشانسي مهم‌ترين دليلي است كه باعث عدم‌نتيجه‌گيري ما مي‌شود. تاكنون هيچ تيمي مقابل ما بازي نكرده است و بگويد نفت ليگ يكي بازي مي‌كند. ما در نيم‌فصل اول در دقيقه اول گل مي‌زديم ولي در دقايق پاياني گل مي‌خورديم اما اكنون عكس اين موضوع اتفاق مي‌افتد. ديگر نمي‌دانيم بايد دست به چه كاري بزنيم تا تيم از اين وضعيت خارج شود.
 
وي در پايان درباره حضور نفت در ادامه رقابت‌هاي جام‌حذفي گفت: آرزويم اين است كه عاقبت كار نفت مانند شاهين بوشهر نشود و آن بلايي كه سر شاهين آمد، سر ما نيايد. اين تيم زماني كه قهرمان جام‌حذفي شد، از ليگ برتر سقوط كرد. اعتقاد دارم در اين فاصله زماني كه بازي‌هاي ليگ برتر هر چهار، پنج روز يك بار برگزار مي‌شود، حضور ما در جام‌حذفي هيچ دردي را دوا نمي‌كند و فقط بدن بازيكنان را خسته و فرسوده مي‌كند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار