تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۷۰۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پروين: نوشته‌اند دامادم را از خانه بيرون کرده ام
رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: دامادم هر روز به خانه‌ام مي‌آيد، به زندگي‌ام چکار داريد.

علي پروين در خصوص خبري مبني بر درگيري با دامادش اظهار داشت: واقعا من خجالت مي‌کشم در مورد اين موضوع حرف بزنم. از همه رسانه‌ها مي‌خواهم به خانواده‌ام کاري نداشته باشند و بگذارند تا آنها زندگي خود را انجام دهند. اين جور صحبت‌ها و شايعات درست نيست.

وي افزود: دامادم به همراه بچه‌هايش هر روز خانه ما هستند اما نوشته‌اند پروين دامادش را از خانه بيرون کرد. بابا خواهش مي‌کنم انصاف داشته باشيد! زندگي من از زندگي فوتبالي‌ام جدا است. من دوست دارم همه اين موضوع را متوجه بشوند. خوب است من هم در زندگي داخلي بعضي ديگر دخالت کنم؟

پروين در خصوص تغيير مکان بازي پرسپوليس و نفت تهران گفت: به نظرم اتفاق خيلي خوبي بود. چون بازي در ورزشگاه آزادي بهتر است تا تختي. آزادي کمي بيرون شهر است و مي‌شود نفس کشيد اما تختي شرايطش فرق دارد. به نظرم با اين تصميم حدود 50-60 هزار نفر به ورزشگاه بيايند پرسپوليس را حمايت کنند.

پروين در پايان در خصوص سالگرد تختي نيز گفت: آقا تختي در ورزش ما يکي است و به نظرم همين که از اين سرمايه کشور بعد از سال‌ها يادش هستيم، يک دنيا ارزش دارد اما تا به الان چه کار کرديم تا باز هم مثل تختي‌ها داشته باشيم. هر چه بخواهيم از او تعريف کنيم کم است انشاءالله خدا آخر و عاقبت همه ما را بخير کند.
 

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار