تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۲۷۰۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آقاي کي‌روش، اتهام شما فرار از واقعيت است
دادگاه بدون جريمه 90 در اين شماره مي‌خواهد سنت‌شکني کرده و يک خارجي را به دادگاه احضار کند. اميدواريم بعضي از همکاران ما که تحت هر شرايطي خود را براي مربيان خارجي هلاک مي‌کنند، از اين تصميم دادگاه خشمگين نشوند. متهم امروز ما هم کارلوس کي‌روش سرمربي پرتغالي تيم‌ملي است.

 90: دادگاه بدون جريمه 90 در اين شماره مي‌خواهد سنت‌شکني کرده و يک خارجي را به دادگاه احضار کند. اميدواريم بعضي از همکاران ما که تحت هر شرايطي خود را براي مربيان خارجي هلاک مي‌کنند، از اين تصميم دادگاه خشمگين نشوند. متهم امروز ما هم کارلوس کي‌روش سرمربي پرتغالي تيم‌ملي است.
***
جناب آقاي کي‌روش! اولا آدامس را از دهانتان بيرون بياوريد. از جايتان برخيزيد و به مترجمتان هم بگوييد مو به مو متن اتهامات جنابعالي را بدون کم و کاست برايتان ترجمه کند. اتهام شما چندين مورد است و چون وقت دادگاه محدود است کاري به مرخصي‌هاي بي‌حساب و کتاب، دعوا با مانوئل ژوزه، بعضي از مربيان ايراني، غذاخوردن افراطي و ... شما نداريم بلکه اتهام اصلي‌تان مصاحبه با بي‌بي‌سي است که در مصاحبه با اين شبکه پير! بهانه‌هاي عجيبي براي توجيه عملکردتان در تيم‌ملي ايران تراشيديد، مثلا گفتيد چون پرسپوليس 8،7 بازيکن ملي‌پوش داشت و آنها در تيم خود نتوانستند خوب بازي کنند لذا اين موضوع به تيم‌ملي انتقال پيدا کرد! و باعث شد نتوانيم تيم‌هايي مثل لبنان، قطر و ازبکستان را ببريم! و يکي از دلايل ديگر کم گل زدن ما هم افت مهاجماني نظير کريم انصاري فرد، محمد قاضي و ... بود که بايد به شما بگوييم مرد حسابي! مگر قرار بود با 5 مهاجم بازي کنيد؟ چون جنابعالي اعتقاد خاصي به محمدرضا خلعتبري، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد داريد. اما حرف بي‌ربط و جنجالي شما همان بحث افت تيم پرسپوليس در ليگ دوازدهم است در حالي که اگر حاشيه‌هايتان را کم کنيد به يادتان خواهد آمد که تيم‌ملي ايتاليا درست وقتي مي‌خواست بازي‌هاي جام‌جهاني 2006 آلمان را آغاز کند به يکباره کميته انضباطي فدراسيون فوتبال اين کشور تيم يووه را به دسته دوم تبعيد کرد و در حالي که 7 بازيکن يوونتوس عضو ثابت تيم‌ملي ايتاليا بودند اما در نهايت اين تيم قهرمان جام‌جهاني شد و چون جنابعالي برابر اين استدلال ما هيچ دلايل محکمه‌پسندي نداريد 2 سال حق خوردن چلوکباب و آبگوشت ايراني را نداريد و به مدت يکسال هم حق رفتن به پرتغال و موزامبيک را نخواهيد داشت و براي يک فصل هم به دستياري مانوئل ژوزه در تيم پيشکسوتان پرسپوليس محکوم مي‌شويد!


برچسب ها: کی‌روش ، 90 ، پرسپولیس
:
:
:
آخرین اخبار